تاج: باید از مجیدی استفاده کنیم

رئیس سازمان لیگ برتر اعتقاد دارد که باید از فرهاد مجیدی به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از تسنیم: مهدی تاج در خصوص جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان با فرهاد مجیدی داشت گفت: جلسه خاصی نبود و نشستی نیم ساعته داشتیم که بیشتر احوال یکدیگر را جویا شدیم و بحث خاصی به میان نیامد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحبت از حضور مجیدی روی نیمکت تیم ملی صحت دارد یا نه، اظهار داشت: فرهاد مجیدی فرد بسیار توانایی است و من او را یک فوتبالیست و فردی قابل می‌دانم. معتقدم که باید از مجیدی به نحو احسن استفاده کنیم اما صحبت‌های امروز ما دوستانه بود و جنبه کاری نداشت.

رئیس سازمان لیگ برتر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش در گفت‌وگو با تسنیم از زحمات و برنامه‌ریزی‌های او تشکر کرده است، عنوان کرد: من هم از کی‌روش تشکر می‌کنم که با ما همکاری لازم را داشته است. مطمئناً همکاری دو طرف (سازمان لیگ و تیم ملی) ادامه خواهد داشت تا برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

تاج درباره موضوع حق پخش و اینکه مشکلات این مسئله به کجا ختم شد، گفت: هنوز اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده اما ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و مذاکرات ادامه دارد.

وی همچنین درباره احتمال تعویق برنامه جام حذفی به خاطر اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: بازی‌های جام حذفی به موقع انجام خواهد شد و هیچ‌کدام از بازی‌ها لغو نمی‌شود. به جز تیم استقلال باقی تیم‌ها بازیکن زیادی در تیم ملی ندارند و به همین دلیل برنامه سر جای خودش است.

رئیس سازمان لیگ برتر افزود: درباره استقلال و بازی این تیم در جام حذفی باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما هدف ما این است تمام بازی‌ها سر موقع و در زمان اصلی‌اش برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  +    =  57