کدام فوتبالیست ها بنیاد خیریه دارند؟

بسیاری از سلاطین این روزهای زمین های سبز، دوران کودکی دشواری را پشت سر گذاشته اند. شاید همین موضوع، انگیزه ای اساسی برای آنها باشد تا به محض رسیدن به ثروت هنگفت، به راه هایی برای نجات تعدادی کودک از دچار شدن به سرنوشت دوران کودکی خودشان فکر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری تماشاگر – محمد حسین عباسی: بسیاری از سلاطین این روزهای زمین های سبز، دوران کودکی دشواری را پشت سر گذاشته اند. شاید همین موضوع، انگیزه ای اساسی برای آنها باشد تا به محض رسیدن به ثروت هنگفت، به راه هایی برای نجات تعدادی کودک از دچار شدن به سرنوشت دوران کودکی خودشان فکر کنند.

بنیادهای خیریه فوتبالیست ها البته همواره سایه های سنگین اتهام هایی نظیر تلاش برای پولشویی یا فرار مالیاتی را در کنار خود دارند اما همین که تعدادی از آدم های کره زمین از این طریق فرصت پیدا می کنند بین خودشان و مصیبت خط قرمز بکشند، یعنی فرار هم اگر در کار باشد، فرار خوبی است بزرگوار!

کریگ بلیمی

شنیدن نام کریگ بلیمی، چه تصویری را روی عدسی چشم هایتان تنظیم می کند؟ از بلیمی، حتی کتک کاری هایش در زمین را به یاد خواهید آورد تا امتناع از خواندن سرود ملی انگلیس در رقابت های المپیک 2012 که چیزی نمانده بود به درگیری اش با عادل فردوسی پور خودمان ختم شود!

پشت این قاب های گوناگون اما بلیمی تصویر زیبایی هم دارد. حتما باورش ساده نخواهد بود اما این ستاره، یک بنیاد خیریه در کشور سیرالئون به راه انداخته و هزینه زیادی برای کمک به نوجوان ها و جوانان در این کشور انجام داده است. کریگ یک بار در زمان حضور در لیورپول چمدانش را بست و راهی کشور آفریقایی شد تا به شرایط اضطراری تعدادی از کودکان در این کشور سامان بخشد؛ اتفاقی که می گویند به نوعی دوران حضور او در لیورپول را خاتمه داد.
 

چمدانِ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  9