استقبال از غرفه پست بانک در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله‌کام

غرفه پست بانک ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران تله‌کام 2014 با توجه به معرفی خدمات و فعالیت‌های نوین بانکی خود مورد استقبال بازدیدکنندگان از جمله دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رؤسا و مدیران عامل سازمان ها و دستگاه های ارتباطی، بانک ها و بیمه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک در این غرفه که در سالن 9-8 مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران دایر بود علاوه بر معرفی آخرین خدمات و فعالیت‌های بانک، یک دستگاه خودپرداز(ATM)، شعبه و دفترخدمات بانکی روستائی نیز به صوررت مجازی خدمات متنوع بانکی را به بازدیدکنندگان و در کنار آن مجموعه‌های وابسته از جمله صندوق قرض‌الحسنه، صرافی فراز اعتماد و بیمه تأمین هم پذیرای بازدیدکنندگان بودند.
بنابراین گزارش:مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف بانک درحین برگزاری نمایشگاه حضور در این غرفه ضمن پاسخگوئی به بازدیدکنندگان، نشست های صمیمی نیز با آنان برگزار کردند.
همچنین دکتر صباغی عضو هیأت مدیره، محمود شیردل مدیر امور شعب و مناطق، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه گذاری و حمید محمدی رئیس اداره کل دفاترخدمات بانکی در دومین روز برپائی این نمایشگاه درخصوص فعالیت ها و خدمات این بانک و نقش آن در توسعه مناطق روستائی و اشتغال زائی با شبکه تلویزیونی بازار به طور مستقیم به گفتگو پرداحتند و تکرار آن نیز دوبار طی همین روز پخش گردید.
گفتنی است: دستگاه خودپرداز(ATM) پست بانک ایران با توجه به ارائه خدمات متنوع بانکی نظیر؛ پرداخت وجه نقد، انتقال وجه، مانده حساب، پرداخت هزینه قبوض و دیگر خدمات مورد استقبال ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
شایان ذکر است: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران تله کام 2014 از چهاردهم لغایت هفدهم مهرماه سال جاری با حضور فعالان بخش‌های مخابراتی، ارتباطی و خدماتی و بانک‌ها از جمله پست بانک ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =