وضعیت ترافیکی اطراف ایستگاه‌های خط یک مترو

جهانی با بیان این‌که «اگر این وضعیت تداوم پیدا می‌کرد دچار مشکلات ترافیکی در پایتخت می‌شدیم» خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل ترافیکی خاصی در منطقه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دنبال توقف یکساعته در خط یک مترو رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای اطراف ایستگاه‌های خط یک را تشریح کرد. 

سرهنگ عین الله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: ساعتی پیش به دلیل آن‌چه که مسئولان مترو نقص فنی اعلام کردند در خدمت‌رسانی قطارهای خط یک مشکلاتی بوجود آمد که با توجه به توقف یکی از قطارها در محدوده مخبرالدوله مسافران ایستگاه سعدی از ایستگاه خارج شده و به سطح خیابان‌ها آمدند. 

وی با بیان این‌که »این وضعیت درخصوص برخی ایستگاه‌های دیگر نظیر هفت تیر و امام خمینی نیز وجود داشت» اظهار کرد: بلافاصله پس از این حادثه نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در این مناطق حضور یافته و در صدد حل مشکل ترافیک برآمدند که خوشبختانه حل سریع مشکل خط یک و بازگشت مسافران به ایستگاه موجب عادی شدن شرایط شد. 

وی با بیان این‌که «اگر این وضعیت تداوم پیدا می‌کرد دچار مشکلات ترافیکی در پایتخت می‌شدیم» خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل ترافیکی خاصی در منطقه وجود ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  ⁄    =  97