پشت پرده شایعه شب زنده داری سرخپوشان در کیش

یکی از خبرنگارانی که همزمان با اردوی پرسپولیس در کیش حضور داشت، در گفت و گو با رادنیوز و در پاسخ به این سوال که چه مدرکی برای اثبات شب زنده داری پرسپولیسی ها دارد، گفت: نیاز به مدرک نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گزارش رادنیوز، شایعه شب زنده داری در کیش همزمان با پایان اردوی پرسپولیس در این جزیره رسانه ای شد و حمید درخشان و محمد نوری با قاطعیت این شایعه را تکذیب کردند. حتی محمد نوری ادعا کرد خودش و بازیکنان پرسپولیس حوالی ساعت 11 در هتل می خوابیدند اما منابع آگاه مدعی هستند حاشیه های اردوی پرسپولیس تازه بعد از ساعت 11 شب که کاپیتان این تیم و چند بازیکن حرفه ای دیگر می خوابیدند شروع می شد و از ما بهترون دنبال چند سرخپوش می رفتند و آنها را با خودشان به گردش می بردند و بساط قلیان کشی و … به راه بود.

 یکی از خبرنگارانی که همزمان با اردوی پرسپولیس در کیش حضور داشت، در گفت و گو با رادنیوز و در پاسخ به این سوال که چه مدرکی برای اثبات شب زنده داری پرسپولیسی ها دارد، گفت: نیاز به مدرک نیست. فقط کافی است شما شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی این دوستان در برخی شبکه های اجتماعی را چک کنید و ببینید که دوستان حوالی ساعت 2/30 بامداد در این شبکه ها عکس و متن به اشتراک می گذاشتند! آدمی که 11 شب می خوابد، قطعا نمی تواند 2/30 بامداد در شبکه اجتماعی فعال باشد!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  15