عضو شورای شهر به دیدار کارتن‌ خواب  ها رفت

احمد مسجدجامعی در سی و دومین تهرانگردی خود از بخش‌های مختلف منطقه 15 بازدید کرد و با حضور در جمع معتادان کارتن‌خواب مستقر در ترمینال خاوران از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسجدجامعی روز گذشته با حضور در نانوایی سنتی که متعلق به پدر سه نفر از شهدای منطقه 15 بود، از نزدیک در جریان مشکلات این خانواده قرار گرفت به گونه‌ای که وی  به پدر خانواده قول داد معاونت فرهنگی منطقه 15 فیلم مستندی از سه شهید این خانواده بسازد.

در ادامه مسجدجامعی به جمع معتادان و کارتن خواب‌های مستقر در ترمینال خاوران رفت و از نزدیک با وضعیت آنها آشنا شد بسیاری از این کارتن خواب‌ها از رفتار پرسنل گرمخانه خاوران انتقاد داشتند و شهردار منطقه که مسجدجامعی را در این تهرانگردی همراهی می‌کرد قول داد این مسأله را حل و فصل کند. همچنین در ادامه در پی اعتراض اهالی محل به وجود معتادان کارتن خواب، شهردار منطقه اعلام کرد که باید این مسأله را با پلیس 110 در میان بگذارید و ساماندهی معتادان کارتن خواب در حیطه وظایف شهرداری نیست.

همچنین در ادامه مسجدجامعی با حضور در منزل محمد حسین کبادی شناگر بین‌المللی ایرانی که چندی پیش به دلیل شنا در طول خلیج فارس، رکورد شنای خود را در گینس به ثبت رسانده بود بازدید کرد. کبادی در تشریح این ثبت بین‌المللی خود گفت که 9 ماه در اردو بوده و 1051 کیلومتر نیز شنا کرده است.

مسجدجامعی در ادامه با حضور در منزل «محمود رزاقی»، شاعر ساکن در منطقه 15 از نزدیک با این فرد آشنا شد و گفت: «رزاقی نخستین شاعری است که قانون اساسی را به منظومه و شعر تبدیل کرده است. امیدواریم بتوانیم از توانایی این شاعر بیشتر بهره ببریم.» در ادامه اهالی محله‌ شقاقی و ارج مشکلات خود را در مورد بافت فرسوده این منطقه و نداشتن توانایی ساخت و ساز جدید با عضو شورای شهر و شهردار منطقه در میان گذاشتند و از تردد معتادان کارتن خواب گلایه کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −  49  =