صدور ۱۰هزارمین بیمه عمر تدبیر سامان

همکاران مدیریت بانک- بیمه بانک سامان موفق شدند 10هزارمین بیمه عمر تدبیر را برای مشتریان بانک صادر کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط ‌عمومی بانک سامان، این بیمه‌نامه توسط همکاران بانک در شعبه قم صادر شده است.

این گزارش می‌افزاید: بیمه تدبیر طرح مشترک بانک- بیمه سامان یک برنامه‌ریزی مالی بلندمدت با بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعهدات مختلف است که مشتریان بانک سامان با خرید آن و پرداخت حق‌بیمه به‌صورت سالانه، به‌طور همزمان علاوه بر تحت‌پوشش قرار گرفتن در مقابل حوادث و بیماری‌های منجر به فوت و نقض عضو جزیی و کلی برای مدت 10 سال از سود ناشی از سپرده‌گذاری خود نیز بهره‌مند می‌شوند.

این گزارش حاکی است، در این بیمه‌نامه بانک سامان به مدت یک سال درصدی از حق‌بیمه مشتریان برتر (سامانیان) را متقبل می‌شود و همین عامل سبب افزایش نرخ بازدهی سرمایه‌گذاری این گروه از مشتریان خواهد شد.

بر اساس این گزارش، افراد تحت‌پوشش بیمه تدبیر از پوشش‌های حوادث منجر به جرح و فوت، بیماری‌های منجر به بستری یا فوت، نقض عضو ناشی از حادثه، پرداخت مستمری در صورت ازکار افتادگی کامل و هزینه بیماری‌های صعب‌العلاج مازاد بر سایر بیمه‌نامه‌های موجود برخوردار خواهند شد.

علاقمندان به تهیه بیمه تدبیر می‌توانند جهت کسب اطلاع از جزییات بیشتر این بیمه‌نامه و سایر خدمات ویژه بانک-بیمه به همکاران مستقر در شعب بانک مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  46