نیمکت نشین ۷۲۰ میلیونی!

بعد از پیوستن رافائل داسیلوا به استقلال، به نظر می‌رسید او و محسن فروزان رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم داشته باشند. اما گلر برزیلی آبی‌پوشان تا امروز حتی یک دقیقه هم در بازی‌های رسمی برای این تیم بازی نکرده است. نمایش‌های ضعیف او در بازی‌های دوستانه مثل بازی با پارسه و البته بازی با شیراک در ارمنستان، آنقدر ضعیف بود که امیر قلعه‌نویی حتی در بازی جام حذفی مقابل فولاد نوین اهواز هم ترجیح داد از محسن فروزانی استفاده کند که با خستگی از اردوی تیم ملی برگشته بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بعد از پیوستن رافائل داسیلوا به استقلال، به نظر می‌رسید او و محسن فروزان رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم داشته باشند. اما گلر برزیلی آبی‌پوشان تا امروز حتی یک دقیقه هم در بازی‌های رسمی برای این تیم بازی نکرده است. نمایش‌های ضعیف او در بازی‌های دوستانه مثل بازی با پارسه و البته بازی با شیراک در ارمنستان، آنقدر ضعیف بود که امیر قلعه‌نویی حتی در بازی جام حذفی مقابل فولاد نوین اهواز هم ترجیح داد از محسن فروزانی استفاده کند که با خستگی از اردوی تیم ملی برگشته بود.

البته نمایش خوب فروزان در این بازی نشان داد که قلعه‌‌نویی تصمیمی عاقلانه و درست گرفته است. داسیلوا در طول مدت حضورش در استقلال نتوانست اعتماد سرمربی را جلب کند و بعید به نظر می‌رسد از این به بعد هم شانسی برای بازی کردن در این تیم داشته باشد. جالب اینکه مبلغ قرارداد این بازیکن آنگونه که در سایت سازمان لیگ ثبت شده، 720 میلیون تومان است! به این ترتیب او شاید یکی از گران‌ترین نیمکت‌نشینان این فصل فوتبال ما باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =