تقدیر از بانک ملی به خاطر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی بانکداری الکترونیک

در همایش بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات انجام شد:

دکتر فاطمی عضو هیات مدیره بانک ملی در همایش هم‌اندیشی بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات به دلیل حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بانکداری الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این بانک‌ در همایش هم‌اندیشی بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات به دلیل حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بانکداری الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت.
در این همایش که با حضور معاون سازمان نظارت راهبردی رئیس جمهور، ریاست اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و مدیران و کارشناسان بانک‌های مختلف و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد، چالش‌های نظام بانکی و پیشنهادات بانک‌ها در حوزه بانکداری الکترونیک درخصوص برنامه ششم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در میزگردی که به منظور بررسی چالش‌های فعلی و الویت‌های بانکداری الکترونیک در برنامه ششم توسعه با حضور فاطمی اردکانی معاون فناوری اطلاعات بانک برگزار شد وی بر لزوم جایگزینی ابزارهای اعتباری (Credit Card) به جای ابزارهای نقدی (Debit Card) در زنجیره کسب و کار، به منظور افزایش امنیت، سهولت و کاهش مخاطرات دسترسی‌های مجاز به حساب‌های بانکی افراد و تمام الکترونیکی شدن آن تاکید کرد.
وی افزود: انتظار می رود با فرهنگ‌سازی و ارتقاء نحوه ارائه خدمات در پایان برنامه‌ ششم توسعه، استفاده از پول نقد ضد ارزش باشد و افزایش درآمد غیرمشاع و یا کاهش سهم درآمد مشاع بانک‌ها، با ارائه خدمات ارزش افزوده برای مردم (نسبت 30 درصد درآمد بصورت غیرمشاع) تحقق یابد.
فاطمی اردکانی در ادامه بر اهمیت ارائه تمامی خدمات عمومی و اجتماعی بصورت الکترونیکی و رقابتی، به منظور تضمین رشد و توسعه بهره‌وری و کسب اعتماد مردم تاکید کرد.
وی همچنین درخصوص استفاده از هویت دیجیتالی برای دریافت خدمات الکترونیک در سازمان‌ها به ویژه بانک‌ها و قوه قضائیه و همچنین ارائه خدمات در سطح استانداردهای بین‌المللی و با فناوری روز و هوشمندسازی‌های سامانه‌ها و رفع مشکل Copy Right سخنانی ایراد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  7