خداحافظی ضیائی از مدیرعاملی پست بانک/حسن زاده فعلا سرپرست است

حسینعلی ضیائی مدیرعامل پیشین پست بانک ایران پس از پایان مأموریت خود، طی پیامی از مدیران، کارکنان و کارگزاران این بانک خداحافظی کرد و حسن زاده فعلا سرپرستی امور را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پس از رفتن وی در حال حاضر حسن زاده رئیس هیات مدیره پست بانک مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفته اما هنوز حکم سرپرستی وی نیز صادر نشده است.هنوز گمانه زنی مشخصی در خصوص مدیرعامل بعدی پست بانک اعلام نشده است.

پیام ضیائی

بنابراین گزارش پیام مهندس حسینعلی ضیائی مدیرعامل پیشین پست بانک ایران پس از پایان مأموریت خود، پیامی به شرح ذیل با عنوان مدیران، کارکنان و کارگزاران این بانک صادر کرد.

بسمه‌تعالی
اعضای محترم هیأت مدیره، همکاران عزیز مدیران امور، رؤسای ادارات کل، مدیران شعب استان‌ها، کارشناسنان، کارکنان و کارگزاران دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران
سلام علیکم؛
توفیق خدمت صادقانه و بی‌منت به آحاد ملت قدرشناس، سعادتی بزرگ است که بحمدالله در سایه سار شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون پاک شهیدان، استقامت آزادگان و صبر و بردباری جانبازان نصیب خادمان مهرورز و عاشقان خدمت به بندگان خدا به ویژه شما عزیزان گردیده است. لذا عزم و تلاش و کارکرد شما همکاران عزیز در قلمروهای مختلف ارائه خدمات بانکی در بازه زمانی دوره تصدی مدیریت عاملی اینجانب دستاوردهای خوبی به همراه داشت که همه آنها بخش‌های کوچکی از اهتمام، همت و تدبیر مجموعه همکاران بانک بوده و نقش ارزنده در پیشبرد و اهداف تعیین‌شده را به ارمغان آورده است. اکنون که متجاوز از هیجده ماه در عرصه خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف را در کنار هم سپری کرده‌ایم، سنوات سرشار از تجربه گران‌سنگ همکاری و همیاری را پشت‌سر می‌گذاریم به امید اینکه در طول مسیر پرفراز و نشیب، رضایت‌خاطر مخاطبان خود اعم از سهامداران، مشتریان و کارکنان بانک را فراهم آورده باشیم. بدون تردید اجر و پاداش حقیقی عملکرد و فعالیت شما عزیزان در پیشگاه اقدس احدیت مأجور و محفوظ خواهد بود.
حال که ماموریت اینجانب در پست بانک ایران به اتمام رسیده است بر خود فرض می دانم از همکاری‌ها، دلسوزی‌ها و راهنمائی‌هائی که در حق اینجانب روا داشته اید، کمال تشکر و سپاس را داشته باشم و در این راستا چنانچه قصور و کوتاهی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم وجود داشته به بلندای انسانیت از مجموعه همکاران عزیز طلب عفو و حلالیت دارم و امیدوارم برای پاسخگویی به نیازها و تحقق رشد همه‌جانبه بانک علی‌الخصوص در روستاها و نقاط کمتربرخوردار که در گرو تفکر، رفتار و عمل تک تک عزیزان همکار نهفته است با نگاهی نوین به خود و کاشتن بذر اعتماد، آگاهی، علم، تدبیر، درایت، جدیت و وفاق کمافی‌السابق موجبات اقتدار بانک فراهم آید و ضرورت دارد که آحاد بانک با همدلی و همراهی و حفظ وحدت و پشتیبانی از اقدامات مدیریت آتی نسبت به تحقق برنامه‌ها و تکمیل اقدامات همت گمارند. توفیق، عزت و سربلندی کلیه همکاران محترم را از درگاه اقدس احدیت مسالت دارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  7  =