عرضه نرم‌افزارهای کسب‌وکار روی عینک‌های هوشمند

شرکت SAP ارایه کرد

شرکت آلمانی SAP، به یکی از شرکت‌های سازنده عینک‌های هوشمند به نام Vuzix کمک کرده است دو نرم‌افزار کسب‌وکار را روی عینک‌های هوشمند خود نصب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همکاران سیستم شرکت SAP اقدام به عرضه نرم‌افزارهای کسب‌وکار روی عینک‌های هوشمند کرده است.

به گزارش وب‌‌سایت zdnet، شرکت آلمانی SAP، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان راهکارهای کسب و کار به یکی از شرکت‌های سازنده عینک‌های هوشمند به نام Vuzix کمک کرده است دو نرم‌افزار کسب‌وکار را روی عینک‌های هوشمند خود نصب کند. این نرم‌افزارها بر مبنای فناوری واقعیت افزوده شرکت SAP طراحی شده‌اند و بیشتر برای تکنسین‌هایی که مشغول فعالیت‌های میدانی هستند و کارگران انبارها مناسب هستند.

این دو نرم‌افزار SAP AR Warehouse Picker و SAP AR Service نام دارند که در هر دو از فناوری‌های تصویرسازی و تشخیص صدا استفاده شده است. این نرم‌افزارها به کاربران کمک می‌کند بدون استفاده از دست‌های خود فعالیت‌هایی مثل اسکن بارکد کالاها را انجام دهند یا به کمک فرمان‌های صوتی برخی فعالیت‌های خود را انجام دهند. این عینک‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تصویری سه بعدی از محیط کار خود داشته باشند.

قابلیت دیگر این فناوری این است که کاربران می‌توانند در هنگام حرکت در یک مسیر، راهنمایی‌های لازم برای جهت‌یابی را از راه دور از همکاران خود دریافت کنند. پاول تراورس، رئیس و مدیرعامل شرکت ووزیکس درباره این فناوری گفته است: عرضه نرم‌افزارهای جدید شرکت SAP برای کسب و کارها بیانگر این نکته است که ترکیب فناوری عینک هوشمند ما با نرم‌افزارهای پیشرفته شرکت SAP می‌تواند به تولید ابزار قدرتمندی بیانجامد که ارتقای کارآمدی عملیاتی و افزایش سهولت برای کاربران از مهم‌ترین کارکردهای آن است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄  11  =