استفاده از IBM برای بازیابی اطلاعات پس از سوانح

بانک(ICBC) در جهت تداوم و ارتقای کارکرد خود

بانک صنعت و تجارت چین(ICBC) در جهت تداوم و ارتقای کارکرد خود، در همه شعب بانک از تکنولوژی پردازنده مرکزی «Active- Active» شرکت IBM برای بازیابی اطلاعات پس از سوانح استفاده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک بانک صنعت و تجارت چین(ICBC)  در جهت تداوم و ارتقای کارکرد خود، در همه شعب بانک از تکنولوژی پردازنده مرکزی «Active- Active» شرکت IBM برای بازیابی اطلاعات پس از سوانح استفاده کرده است.

در حال حاضر تکنولوژی« Active- Active » در دیتاسنتر بانک دولتی شانگ های به کار گرفته شده و شعب مربوط به 40 کشور را در سراسر دنیا پشتیبانی می کند.

بیگ بلو اعلام کرد: «این تکنولوژی تقریبا به صورت دائم در دسترس می باشد و قادر است بیش از دو ترابایت از اطلاعات حساب ها که به صورت روزانه منتقل می شود را بدون درنگ جا به جا نماید.»

لین زیائوژان از ICBC می گوید: «پردازنده های مرکزی IBM به ما کمک می کند تا سامانه های فناوری اطلاعات در آینده هم مانند اکنون، به طور دائم با ثبات و امن بمانند.»

این قرارداد به منزله پیروزی برای   IBMاست که پس از گزارشات رسانه ای اخیر در خصوص ممنوعیت استفاده از فناوری های خارجی، به میدان می آید و دولت چین به بانک های کشور دستور داده است تا تکنولوژی های قدیمی فناوری اطلاعات را به دلیل نگرانی های امنیتی حذف کنند.

جین کائو به عنوان یک تحلیلگر به خبرگزاری رویترز گفته است: «با اینکه دولت چین از بانک ها می خواهد که اتکای خود بر تکنولوژی های خارجی را از بین ببرند اما نمی توان به طور کلی از ممنوعیت این کار صحبت کرد.»

 

منبع:

http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26389

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =