بانک ایران زمین به بانک برتر تبدیل می‌شود

دومین نشست تخصصی مدیران استانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران شعب با هدف برنامه‌ریزی، شناخت فرصت‌ها و بررسی تحولات در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دومین نشست تخصصی مدیران استانی بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران شعب با هدف برنامه‌ریزی، شناخت فرصت‌ها و بررسی تحولات در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.  محمدرضا امیرحسنخانی، رئیس هیات‌مدیره با بیان ضرورت تشکیل جلسات همفکری و هم‌اندیشی اظهار کرد: آنچه مسلم است در این جلسات می‌توان به شناخت بهتری از توانایی‌ها و مشکلات موجود دست یافت و مسائل را به نقد و بررسی گذاشت.

وی درخصوص تلاش‌های انجام شده برای تشکیل بانک ایران زمین گفت: موسسه مالی و اعتباری مولی‌الموحدین از موسسات شاخص و پیشرو در کشور بوده است، که با تلاش و پیگیری‌های فراوان به بانک ایران زمین تبدیل شد و از ابتدا اینگونه مطرح شد که این بانک باید در خور نام ایران زمین باشد. آنچه مسلم است، این بانک با تجربیات به‌دست آمده در موسسه مولی‌الموحدین تشکیل شده است و یقینا در آینده نزدیک به یک بانک برتر تبدیل خواهد شد و جایگاه واقعی خود را به‌دست خواهد آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  60