تغییرات در سداد با هدف روان‌سازی امور IT بانک ملی/

دکتر همتی در بازدید از شعب استان همدان گزارش داد:

مديرعامل بانك ملي ايران اصلاح اساسنامه بانک، کاهش بنگاه‌داری و اصلاح نحوه تعیین و تصویب بودجه و عملیاتی شدن آن را از اولویت‌های اصلی بانک برشمرد و با بیان اقدامات انجام شده در زمینه IT و تغییرات به عمل آمده در شرکت سداد، این امر را گامی مهم درجهت روان‌سازی و بروزکردن امور IT بانک دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دكتر عبدالناصر همتي، مديرعامل بانك ملي ايران در سفر يك روزه به استان همدان، ضمن بازديد از دواير و بخش‌هاي اداره امور شعب با مسئولان ستادي و روساي حوزه شعب تابعه اين اداره امور ديدار وگفت و گو كرد.

در این نشست، مدیرعامل بانک ملی  اقتدار کنونی بانک ملی ایران را ثمره زحمات دهها هزار نفر از کارکنان در طول 86 سال دانسته و با بیان اینکه علاقمندی کارکنان بانک به سازمان خود و پیشرفت آن، در کمتر سازمان دیگری مشاهده می‌گردد. به تشریح سیاست‌های کلی اتخاذ شده در سطح مدیریت عالی بانک پرداخت.

وی اصلاح اساسنامه بانک، کاهش بنگاه‌داری و اصلاح نحوه تعیین و تصویب بودجه و عملیاتی شدن آن را از اولویت‌های اصلی بانک برشمرد و با بیان اقدامات انجام شده در زمینه IT و تغییرات به عمل آمده در شرکت سداد، این امر را گامی مهم درجهت روان‌سازی و بروزکردن امور IT بانک دانست.

مدیریت عامل بانک با عنوان این که رمز بقای بانک در مشتری‌مداری است، مشتری را محبوب‌ترین فرد برای بانک ملی دانسته و احترام به مشتریان را مهمترین وظیفه مسئولان شعب و کارکنان دانست.

دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود، تجزیه و تحلیل علمی و اقتصادی صورت‌های مالی را امری لازم برای مسئولان شعب عنوان نمود و خواستار تلاش تمامی کارکنان در زمینه سودآوری بانک شد.

دکتر همتی در جلسه‌ شورا با ذکر این نکته که شاخص‌های موجود نشان از شروع حرکت به سمت رونق اقتصادی دارد. از آمادگی بانک ملی ایران در زمینه پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت طی 7 ماه گذشته بانک ملی 150 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک با ارائه آماری از وضعیت مطالبات معوق بانک، کاهش اضافه برداشت این بانک از بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود تسهیلات و سپرده‌ها و توافق تدریجی با بدهکاران را از اهم اقدامات بانک در یکسال گذشته برشمرد.

رئیس هیأت مدیره بانک در بخش پایانی سخنان خود، ضمن تشریخ اقدامات در حال انجام امور رفاهی کارکنان، همدلی و همکاری تمامی کارکنان در راستای ارتقای جایگاه بانک و تحویل این میراث ماندگار به آیندگان را ضروری دانست.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر پور مختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک ملی ایران به جهت حضور در استان همدان، این سفر را گامی مهم در راستای پیشرفت و توسعه آن استان و کمک به سرمایه‌گذاران برشمرد و ضمن اعلام رضایت از عملکرد بانک ملی ایران، تعامل مدیریت عالی بانک با مجلس شورای اسلامی را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور تنی از چند از نمایندگان محترم استان همدان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمع کثیری از مدیران اجرایی استان برگزار گردید از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل بانک به آن استان بود.

پرداخت روزانه 3000 فقره وام ازدواج و تعیین تکلیف 330 طرح نیمه تمام در 3 ماه گذشته، از دیگر موفقیت‌های بانک ملی ایران بوده که توسط مدیرعامل بانک در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اعلام گردید.

در این جلسه استاندار همدان ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در تعیین تکلیف مطالبات معوق واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج تشکر و این سفر را منشا فصل جدیدی از توسعه در استان ارزیابی نمود.

گفتنی است مدیرعامل را در این سفر، مدیرامور اعتباری، مدیر امور مجلس و سرپرست اداره کل حوزه مدیریت همراهی می‌کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  5