تلاش پرسپولیس برای جذب ستاره فولاد در نیم فصل

به طورحتم بسیاری ازشما خوانندگان محترم درباره علاقمندی پرسپولیس به جذب قاسم حدادی فرو محسن مسلمان دو هافبک ذوب آهن اصفهان چیزهایی شنیده اید اما شاید آنچه ندانید مربوط به سروش رفیعی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ستاره این فصل فولاد خوزستان که درلیگ چهاردهم و درغیاب بختیاررحمانی توانسته با تکنیک ناب خود همه را به تحسین واداشته و به پیراهن تیم ملی هم برسد حالا مورد توجه حمید درخشان قرارگرفته است.

بنابرشنیده ها نمایش مطلوب سروش رفیعی درفصل جاری بدجوری چشم حمید درخشان را گرفته و سرمربی پرسپولیس او را درصدرلیست بازیکنان مدنظرخود قرارداده است. درباره رفیعی می گویند قراردادش با فولاد خوزستان حدود یک ماه دیگربه پایان می رسد و او می تواند بدون هیچ مشکلی و به عنوان بازیکن آزاد به هرتیمی که دلش خواست ملحق شود.

شاید بد نباشد بدانید ؛ حمیدرضا سیاسی درنشستی خصوصی با حمید درخشان ازسرمربی پرسپولیس خواسته تا لیست بازیکنان مد نظرش را دراختیاراو بگذارد وهیچ نگرانی هم نداشته باشد چراکه به هرقیمتی آن بازیکنان را به پرسپولیس خواهد آورد. ظاهرا رئیس هیات مدیره پرسپولیس بودجه خاصی برای نقل و انتقالات نیم فصل درنظرگرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  2  =