توسعه ابزارهای بازایابی در دستور کار بانک ملی

ولی الله فاطمی خبر داد:

عضو هیأت مدیره بانک ملی یکسان‌سازی نرم‌افزارها، تخصصی نمودن فعالیت‌ها و توجه به استراتژی‌ توسعه منطقه‌ای در بحث بازاریابی را از برنامه‌های در حال اجرای بانک بیان کرد.

یکی از نشانه‌های حیات و پویایی بانک وجود درخواست‌ها، پیشنهادها و انتظارات کارکنان برای ایجاد ابزارهای جدید رقابتی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره بانک ملی ، با بیان مطلب فوق در جلسه روسای واحدهای اداره امور شعب شمال تهران بیان داشت: وظایف کارکنان شعب از حساسیت‌ ویژه‌ای برخوردار است و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اثربخش از سوی آنها، بسیار با اهمیت است.

وی پشتکار و پیگیری مجدانه و ایجاد رضایت در مشتریان را از ویژگی های مدیران کارآمد اعلام کرد و افزود: همه ادارات امور شعب لازم است استراتژی توسعه بازاریابی را مد نظر قرار دهند و به عنوان یک بانک مستقل تصمیمات جدی و اثربخش بگیرند.

عضو هیأت مدیره یکسان‌سازی نرم‌افزارها، تخصصی نمودن فعالیت‌ها و توجه به استراتژی‌ توسعه منطقه‌ای در بحث بازاریابی را از برنامه‌های در حال اجرای بانک بیان کرد.

در ادامه حسین بارانی رئیس اداره امور شعب شمال تهران، تناسب منطقی میان مجموع منابع و سود دریافتی و فرهنگ سازی جهت کارمزد خدمات بانکی را از وظایف اصلی کارکنان عنوان کرد.

وی افزایش دانش بانکی کارکنان و ارائه کارنامه مطلوب در پایان سال 93 را از برنامه‌های اداره امور شعب شمال تهران برشمرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  ⁄  57  =