پیشنهاد ضرغامی به فدراسیون فوتبال

نشست حق پخش تلویزیونی میان رئیس سازمان صدا و سیما و مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها بدون نتیجه خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نشست عزت‌الله ضرغامی با علی کفاشیان و مهدی تاج و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر برای بررسی حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ بدون نتیجه خاتمه یافت.

در این جلسه بعد از آنکه رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها دلایل اصرار خود برای دریافت حق پخش و مشکلات و محدودیت‌های مالی خود را مطرح کردند، ضرغامی به آنها گفت که سازمان صدا و سیما با محدودیت‌های منابع مالی روبه‌رو است و نمی‌تواند در پیشنهاد خود تغییری ایجاد کند.

رئیس سازمان صدا و سیما به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد کرد، در این رابطه با دولت رایزنی کنند و بتوانند بودجه‌ای را برای پرداخت به‌عنوان حق پخش تلویزیونی از سوی هیئت دولت مصوب کنند تا این رقم به سازمان صدا و سیما تعلق گرفته سپس به‌عنوان حق پخش به باشگاه‌های لیگ برتر پرداخت شود.

ضرغامی اعلام کرد که چنانچه چنین مصوبه‌ای توسط دولت صورت بگیرد سازمان صدا و سیما هم برای پرداخت حق پخش تلویزیونی مشکلی نخواهد داشت.

بدین ترتیب نشست 2ساعته مسئولان فوتبال و مدیران باشگاه‌ها با رئیس سازمان صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی بدون نتیجه خاتمه یافت و هیچ‌کدام از طرفین از پیشنهاد خود کوتاه نیامدند.

در این جلسه عادل فردوسی‌پور هم حضور داشت.

فدراسیون فوتبال از صدا و سیما درخواست 160 میلیارد تومان برای حق پخش تلویزیونی کرده بود در حالی که صدا و سیما نهایتاً حاضر شده 22 میلیارد تومان بدهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  −    =  83