میزان به‌زودی وارد بورس می‌شود

رئیس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان از فراهم شدن مقدمات بورسی شدن میزان خبر دادوگفت:پذیره نویسی این موسسه درفرابورس که آخرین مرحله برای دریافت مجوزرسمی است، به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، غفور حلمی ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: اقدامات مربوط به پذیره نویسی و بورسی شدن موسسه میزان با استفاده از نظرات کارشناسان خبره در حال پیگیری است.

وی افزود : در این راستا سرمایه اولیه  تامین شده و پس از تایید  بانک مرکزی و انجام فرآیند مربوط به سازمان بورس اوراق بهادار ، میزان وارد بورس خواهد شد.

حلمی تصریح کرد: با بورسی شدن میزان افق و آینده روشنی در انتظار میزان و سهامدارنش  به عنوان یک موسسه خوش نام و مورد اعتماد مردم خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد: با تعامل مسئولان بانک مرکزی با موسسات مالی و اعتباری روند کسب مجوز موسسه میزان پیشرفت قابل توجهی داشته و بر اساس برنامه ریزی‌ها به زودی میزان وارد بورس خواهد شد.

حمید تهرانفر، معاون نظارتی بانک مرکزی از صدور مجوز برای 5 موسسه مالی واعتباری تا پایان سالجاری خبرداده و اعلام کرده مجوز برخی موسسات حتی زودتر و تا 2ماه آینده صادر می‌شود.

به گفته علی رحمانی مدیرعامل سابق شرکت بورس و مشاور این موسسه، میزان پس از طی کردن مقدمات اولیه و سیر تشریفات قانونی بزودی وارد فرابورس خواهد شد.

وی ادامه داد : هم اکنون چگونگی  پذیره نویسی و ثبت شرکت در سازمان بورس در حال انجام است. ورود به بورس مزایای زیادی دارد که مهمترین آن خلق ارزش افزوده برای خانواده بزرگ میزان و ازجمله سهامداران این موسسه است. خوشبختانه مجمع فوق العاده برگزار شده و صورت جلسه مربوطه به بانک مرکزی ارسال شده است، لذا کلیه مراحل پذیره نویسی ، کسب مجوزها ، ثبت شرکت جدید و ورود به بورس طی 2 ماه آینده انجام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  +    =  31