مدیرعامل ایران کیش کارآفرین نوآور شناخت شد

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به پاس فعالیت های کارآفرین و نوآور، در کنفرانس سالانه کارآفرینی و نوآوری استراتژیک مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کنفرانس سالانه کارآفرینی و نوآوری استراتژیک توسط موسسه پژوهش و اطلاع رسانی بامداد با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، چهارم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم «یحیی آل اسحاق»رئیس اتاق بازرگانی وصنایع و معادن تهران نشان عالی سازمان کارآفرین و نوآور را به «صادق فرامرزی» مدیر عامل ایران کیش اهدا کرد.

در این مراسم، «قاسمی» مدیرعامل بانک پاسارگاد، «معظمی» معاون برنامه ریزی وزیر نفت، «سرائیان» عضو هیات مدیره شرکت همراه اول، «نورالله زاده» سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) نیز حضور داشتند.

این افتخار در حالی در هفته جاری برای ایران کیش رقم خود که این شرکت هفته گذشته – 27 مهرماه –در نخستین همایش تخصصی «بانکها و شرکتهای فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه» به پاس ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش بنیان مورد تقدیر قرار گرفت.

ایران کیش کار آفرین، مسیر خود را یافته است

 «صادق فرامرزی»  درباره این موفقیت به روابط عمومی ایران کیش گفت: «نوآوری در برخی از رویه ها در ایران کیش  از دلایل دریافت این جوایز بوده است.»

وی اظهار داشت: «بی ثباتی های مدیریتی طی یک سال و نیم گذشته موجب شد ایران کیش که بورسی و متعهد به تعهدات خود به سهامداران و مشتریان است دچار پاره ای از مشکلات شود اما  طی سه ماه گذشته بر اساس برنامه محوری حرکت کرده و با تدوین یک برنامه توسعه ای، تعهدات یک ساله را طی شش ماه به اجرا برساند.»

مدیر عامل ایران کیش تاکید کرد: « یک برنامه فشرده و به دور از سابقه شرکت های PSP، تدوین کرده و پیش رفته ایم و خوشبختانه تا پایان شهریور ماه معادل برنامه حرکت کرده ایم و از لحاظ درآمدی توانسته ایم به پیش بینی های خود دست یابیم.»

فرامرزی خاطر نشان کرد: «به مدت باقی مانده از سال بسیار امیدوار هستیم و به نظر می رسد روند رشد شرکت با سرعتی که آغاز شده، ادامه یابد. شرکت مسیر خود را پیدا کرده است.»

وی بیان داشت: «تغییراتی که در شرکت ایجاد شده، علاوه بر تحول در ساختار اداری و ایجاد تفکر سیستمی بین  پرسنل، موجب بهبود همکاری های ایران کیش با بانکهای همکار و همچنین انعقاد قرار دادهای جدید با رویکرد برد –برد شده است.»

فرامرزی به کارکنان ایران کیش اعلام کرد: « بر تعهد اول خود همچنان پایبند هستیم و سعی داریم همه کارکنان و پشتیبانان خدوم شرکت حفظ شوند و بتوانند بدون استرس و اضطراب به کار خود ادامه داده و امنیت شغلی داشته باشند.»

وی اظهار داشت: «اصل مهم در ایران کیش «کار خوب را خوب انجام دادن» است. لذا هر تغییری در هر بخش از شرکت با هدف ایجاد فرایندهای مدون در اجرای تعهدات شرکت صورت می گیرد. در این راستا طبیعتا اتفاقاتی می افتد که با برخی سلیقه ها احتمال ناهمگونی دارد اما نیت و هدف اصلی مدیریت، تغییر بهینه چرخه فعالیت ها بدون وارد شدن هر گونه صدمه ای به امنیت شغلی کارکنان است و در این مسیر  همکاران نیز باید خود را با تغییرات همراه کنند.»

وی با اشاره به برخی نگرانی ها در مورد امنیت شغلی پشتیبانان به واسطه جذب پیمانکار و آگهی های جذب همکار افزود: «واحد توسعه بازار، طبق الگوی جدید سعی در تقویت بازاریابی خرد و کلان خود دارد و لذا جذب پیمانکار بازاریابی را در دستور کار خود قرار داده است که صرفا در حوزه بازاریابی فعالیت خواهد کرد و لطمه ای به نیروی پشتیبان شرکت وارد نخواهد شد.»

مدیر عامل ایران کیش حضور کارشناسان بخش های مختلف شرکت در کنفرانس های معتبر داخلی و خارجی را یکی دیگر از اقدامات جدید معرفی کرد و گفت: «تا پیش از این، فرصت حضور در این برنامه ها مختص مدیران بود اما اکنون این رویه تغییر کرده و شاهد آن هستیم که در دو سمینار بین المللی آتی در کشورهای خاورمیانه ای و اروپایی کارشناسان ایران کیش حضور خواهد یافت.»

به گفته وی این تصمیم مدیریت در راستای آموزش سرمایه های انسانی متخصص شرکت و همچنین تقدیر از کارکنان صورت می گیرد. اقدامی که می تواند انگیزه همکاران را برای فعالیت های موثرتر و پررنگ تر، افزایش دهد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. فرشاد می گوید

    با آرزوی موفقیت روزافزون و تثبیت جایگاه این شرکت با همفکری و همکاری کلیه کارکنان ایران کیش در صنعت پرداخت الکترونیکی کشور

ارسال یک پاسخ

97  −    =  95