صعود مقتدرانه رئال و دورتموند و توقف‌ عجیب آرسنال +جدول

در ادامه دیدارهای شب اول از دور چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعت 23:15 روز سه‌شنبه هفت بازی در چهار گروه اول این مسابقات برگزار شد و در 8 بازی برگزار شده 27 گل از خط دروازه ها گذشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در ادامه دیدارهای شب اول از دور چهارم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا از ساعت 23:15 روز سه‌شنبه هفت بازی در چهار گروه اول این مسابقات برگزار شد و در 8 بازی برگزار شده 27 گل از خط دروازه ها گذشت.
در پایان این دیدارها تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید اسپانیا، بازل سوئیس، یوونتوس ایتالیا، بایرلورکوزن و بورسیادورتموند آلمان و بنفیکای پرتغال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های آرسنال انگلیس و اندرلخت بلژیک هم به نتیجه تساوی انجامید.
 

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان اروپا

مشروح اتفاقات رخ داده در این بازی‌ها به شرح زیر است:

امیدهای بانوی پیر زنده شد

یوونتوس که دور رفت را با یک برد و دو شکست به پایان برده بود در نخستین بازی برگشت میزبان المیاکوس یونان بود که در پایان 3 بر 2 این تیم را شکست داد. آندره پیرلو در دقیقه 21 روی یک ضربه کاشته میزبان را پیش انداخت اما آلبرتو بوتیا بازیکن پیشین سویا خیلی زود در دقیقه 24 کار را به تساوی کشاند. دلوین اندینگا در دقیقه 61 المپیاکوس را پیش انداخت ولی گل به خودی(65) و پاول پوگبا(66) دو بار دیگر دروازه تیم یونانی را گشودند تا یوونتوس نفس راحتی بکشد.

اتلتیکو مادرید صدرنشین گروه A که در زمین مالمو سوئد به میدان رفته بود برای اینکه جایگاه خود را حفظ کند با انگیزه‌های فراوانی پای به میدان گذاشت و با گلی که کوکه در دقیقه 31 به ثمر رساند نیمه نخست را برنده شد. در نیمه دوم هم رائول گارسیا(78) یک بار دیگر گلزنی کرد تا اتلتیکو مادرید صدرنشین گروه باقی ماند.

نتایج دیدارهای گروه A

یوونتوس ایتالیا 3 – المپیاکوس یونان 2
گل‌ها: آندره‌ا پیرلو (21)، فرناندو یورنته (65) و پل پوگبا (66) برای یوونتوس و آلبرتو بوتیا (24) و ان‌دیانه (61) برای المپیاکوس

مالموی سوئد 0 – اتلتیکومادرید اسپانیا 2
گل‌ها: کوکه (31) و رائول گارسیا (78)

جدول رده‌بندی گروه A

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  44