کایلی مینوگ؛ محبوب ترین زنِ استرالیایی قرن

این ستاره پاپ 45 ساله در استرالیا و بریتانیا بسیار محبوب است. او که اهل ملبورن است هم اکنون در لندن زندگی می‌کند و تاکنون آلبوم‌های پرفروشی را در سرتاسر دنیا ارایه کرده است اما بیشتر شهرت او برای تک آهنگ هایی است که در طول سال های فعالیت عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها این ستاره پاپ 45 ساله در استرالیا و بریتانیا بسیار محبوب است. او که اهل ملبورن است هم اکنون در لندن زندگی می‌کند و تاکنون آلبوم‌های پرفروشی را در سرتاسر دنیا ارایه کرده است اما بیشتر شهرت او برای تک آهنگ هایی است که در طول سال های فعالیت عرضه کرده است.

به طور مختصر باید گفت، کایلی آن مینوگ، خواننده پاپ، ترانه‌سرا و هنرپیشه استرالیایی است. نخستین تک‌آهنگ او، «لوکوموشن»، هفت هفته در صدر جدول موسیقی تک‌آهنگ‌های استرالیا قرار داشت و پرفروش‌ترین تک‌آهنگ دههٔ 1980 گشت. این امر منجر به بستن قرارداد با ترانه‌سراها و تهیه‌کنندگان استاک، آیتکن اند واترمن شد.

آلبوم آغازین او، کایلی (1988)، و تک‌آهنگ «باید خیلی خوش‌شانس باشم»، هر دو، به رتبهٔ یک در بریتانیا رسیدند و در طی دو سال آتی، 13 تک‌آهنگ آغازینش به ده‌تای برتر بریتانیا راه یافتند. نخستین فیلم سینمایی او، متخلفان (1989)، علی‌رغم نقدهای منفی، از فیلم‌های موفق در جدول‌های فیلم در استرالیا و بریتانیا بود.
 

کایلی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  +    =  40