مسی: رکورد بزرگی کسب کردم

لیونل مسی پس از پایان بازی گفت: این لحظه ای شادی بخش برای من است. من تصور می کنم این رکورد بزرگی است که به دست آورده ام، اما مهمترین چیز کسب سه امتیاز است که ما موفق شدیم ضمن کسب آن راهی مرحله بعدی مسابقات شویم. ما امتیازات را به خود اختصاص دادیم، بنابراین من بسیار خوشحالم.

طرفداری: لیونل مسی پس از پایان بازی گفت: "این لحظه ای شادی بخش برای من است. من تصور می کنم این رکورد بزرگی است که به دست آورده ام، اما مهمترین چیز کسب سه امتیاز است که ما موفق شدیم ضمن کسب آن راهی مرحله بعدی مسابقات شویم. ما امتیازات را به خود اختصاص دادیم، بنابراین من بسیار خوشحالم."

"من یک گل که متمایز از گل های دیگرم و بسیار خاص بوده باشد را به یاد نمی آورم. من همیشه می خواهم گلزنی کنم و در پایان تمامی گل هایم را به یاد می آورم. همان طور که همیشه گفته ام، گل های به ثمر رسیده در بازی های فینال بهترین و قویترین خاطرات را ایجاد می کنند."

"ما در مقابل تیمی بازی کردیم که فوتبال خوبی بازی می کند و از کنارین حرکات زیادی انجام می دهند. در برخی مواقع ما تحت فشار کامل حریف بودیم. اما ما همیشه شانسمان را باور داریم و من بابت گلزنی ام خوشحالم. سپس تیم حریف 10 نفره شد، اما من فکر می کنم در مجموع ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم."

"من بسیار خوشحالم که در کنار نیمار و لوییس سوارز بازی می کنم. آن ها مناسب فلسفه بارسلونا هستند. ما در حال آشنا شدن با یکدیگر هستیم و البته لوییس یک مهاجم با کلاس است . کمک زیادی به ما خواهد کرد."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =