مستر و ویزا هزینه کارمزد را ۱۰درصد کاهش دادند/مخالفت امریکن اکسپرس

در کشور کانادا؛

ویزا و مسترکارد در تلاش برای دلجویی از دولت کانادا، با یکدیگر توافق کردند نرخ مبادلات را در این کشور 10 درصد کاهش داده و برای مدت 5 سال آینده به 1.5 درصد برسانند./ویزا با انتظار حضور کامل این دولت در میدان وارد این تعهد شده است. اگر ویزا یا مشتریان ما از وارد شدن به این تعهد دچار ضرر شوند، ویزا این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان این موضوع را معلق کند و یا پایان دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ویزا و مسترکارد در تلاش برای دلجویی از دولت کانادا، با یکدیگر توافق کردند نرخ مبادلات را در این کشور 10 درصد کاهش داده و برای مدت 5 سال آینده به 1.5 درصد برسانند.

با این حال ویزا اعلام کرد که مدت 5 سال مبنی بر این است که این دولت چانه زنی را پایان دهد. این برند کارت بانکی اعلام کرد: «ویزا با انتظار حضور کامل این دولت در میدان وارد این تعهد شده است. اگر ویزا یا مشتریان ما از وارد شدن به این تعهد دچار ضرر شوند، ویزا این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان این موضوع را معلق کند و یا پایان دهد. ویزا به مدت طولانی به مخالفت با رویکردهای نظارتی درآمده است و این موضوع منجر به آسیب به عملکرد بازار شده است و این موقعیت مدت هاست که تغییر نکرده است. ویزا معتقد است این تعهد، ثبات و قابلیت پیش بینی را برای صنعت پرداخت در کانادا به ارمغان می آورد. نکته حائز اهمیت این است که طبیعت و محتوای این تعهد، اجتناب از هرگونه معیار وسنجش های نظارتی است و این موضوع در سایر بازارها منجر به کاهش مشتریان شده است.»

بتی دیویتا، رئیس مسترکارد در کانادا، نظرات مشابهی را در بیانیه مسترکارد اظهار داشت. وی در این باره گفت : «ما هم چنان تعادل میان همه سهام داران خود در صنعت پرداخت را حفظ می کنیم و در آینده یک راه حل داوطلبانه ارائه خواهیم کرد که از عواقب ناخواسته ای که مقررات سایر کشورها به دنبال داشته اند پیش گیری شود. »

امریکن اکسپرس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تغییراتی مشابه این را در کانادا اجرا نخواهد کرد: «امریکن اکسپرس به دولت کانادا متعهد شده است که مدل کسب و کار فعلی خود را حفظ کند و نرخ بخش های تجاری را شفاف و ساده و سازگار با شارژ کارت های اعتباری قرار دهد. ما مدل مبادله ای نداریم و قیمت گذاری ما براساس ارزش ارائه خدمات به بخش های تجاری است.»

منبع:

http://www.pymnts.com

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2