پولادی مرا نمی‌شناسد ولی جایش را می‌گیرم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «از کی روش و مربیان تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حبیب گردانی درباره بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی بود. استقلال بازی را خوب شروع کردیم و گل هم خوردیم اما در ادامه عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم دو بر یک پیش بیفتیم. متاسفانه در دقایق پایانی روی بی تجربگی گل خوردیم و نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم. هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند. از همه آنها ممنونم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی نیم فصل پاسخ محبت هایشان را بدهیم.»

وی ادامه داد: «ما از ابتدای فصل تلاش زیادی کردیم، عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به اینجا برسیم. باید به روند خوب خودمان ادامه دهیم و بتوانیم همچنان در صدر جدول باشیم.»

مدافع تراکتورسازی درباره حاشیه های بازی دیروز تاکید کرد: «به هر حال در جریان چنین بازی مهمی این شرایط پیش می آید. البته از نظر من بازی حاشیه خاصی نداشت اما یک نکته برایم جالب بود. نیمه دوم بازی بسیار سرعتی بود و هیچ زمانی تلف نشد اما نمی دانم چرا داور 5 دقیقه وقت اضافه گرفت. بازی شاید دو دقیقه هم متوقف نشد اما اینطور زمان تلف شده گرفتند و گل خوردیم.»

گردانی درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال تصریح کرد: «من از ابتدای سال گذشته زحمات زیادی کشیدم. در این دو سال به صورت جداگانه هم مربی گرفتم و تمرین کردم و هدفم این بود پیراهن تیم ملی را برتن کنم. خوشحالم که کادرفنی تیم ملی جواب زحماتم را داد. از کی روش و مربیان تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم.»

وی درباره اینکه جایگزین مهرداد پولادی در تیم ملی شده است، عنوان کرد: «پولادی بازیکن بزرگی است اما در تیم ملی هرکس آماده تر باشد بازی می کند. من باید در اردوی تیم ملی خودم را نشان دهم. می خواهم خوب باشم و انشاءالله جای مهردادپولادی را هم می گیرم.»

گردانی همچنین گفت: «من 31 سال سن دارم اما بازی کردن در تیم ملی به سن نیست. دوست دارم قبل از اردوی تیم ملی با پولادی ارتباط برقرار و از او کسب ادب کنم اما شماره اش را ندارم. البته ما از قبل با هم رابطه نداشته و نداریم و شاید او اصلا مرا نشناسد.»

وی در پایان درباره دعوت دو بازیکن تراکتورسازی به تیم ملی افزود: «قطعا این موضوع عادلانه نیست چون بازیکنان دیگری هم بودند که حقشان حضور در تیم ملی بود. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و آنها هم بتوانند پیراهن تیم ملی را برتن کنند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1