بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها

با هدف برقراری تعامل و همراهی هرچه بیشتر با رسانه ها، دکترمالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها ازتعدادی ازغرفه های حاضر دراین نمایشگاه بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این بازدید دکترمالکی با تاکید بر لزوم هم اندیشی و همفکری رسانه ها و روابط عمومی ها، در نشستی که به این منظور با مسئولین خبرگزاری ها و روزنامه ها برگزار شد،گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی است که از نزدیک بتوانیم بیش از پیش با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه ها آشنا شده و از آن در جهت منافع بانک بهره برداری کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با اشاره به نقش خطیر و تاثیرگذار رسانه ها در انعکاس دقیق، سریع و صریح اخبار و آگاهی بخشی به مردم اظهار داشت : رسانه ها می توانند زبان گویا و بازوی توانمند اطلاع رسانی برای حمایت از فعالیت های روابط عمومی ها باشند و روابط عمومی ها نیز نیازمند استفاده از ظرفیت های رسانه ها در پیشرفت، توسعه و کارایی خود هستند.
وی تصریح کرد: نکته مهم در تعامل با رسانه ها منطق رسانه ای است که در ارتباطات این منطق می بایست زبان مشترک تعامل با رسانه ها باشد.
مسئولین و دست اندرکاران رسانه ها نیز از حضور مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این نمایشگاه اظهار خرسندی کرده و آمادگی خود را برای گسترش تعاملات و همکاری بیشتر با بانک پارسیان اعلام کردند.
شایان ذکراست بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها عصر شنبه 17 آبان ماه 1393 با حضوردکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای تهران گشایش یافت. این نمایشگاه از 17 تا 23 آبانماه 93 همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه در مصلای امام خمینی(ره) است
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  35