پایبندی بانک صادرات به تعهدات در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

بانک صادرات در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه طی ٨ماه نخست سال ٩٣ حدود ٢٠٠ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  بانک صادرات همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه طی ٨ماه نخست سال ٩٣ حدود ٢٠٠ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.

این بانک در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی خود از ابتدای سال تا مورخ هشتم آبان ماه سالجاری، ١٩٨ هزار و ١٧ فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه را به متقاضیان پرداخت نموده  و مانده کل پرداختی این بانک در سر فصل قرض الحسنه ازدواج بالغ بر ٥هزار و ٩٢٠ میلیارد ریال است و این بانک مبلغ ٥٦٤ میلیارد ریال را در سایر سر فصل های قرض الحسنه همچون: درمان بیماری، تعمیر و ودیعه مسکن، کمک به زلزله زدگان ، اشتغالزایی، تجهیز مدارس و…. پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش آمارهای عملکردی درخصوص سرفصل های تکلیفی و الزامات قانون بودجه نشان می‌دهد که این بانک ٨٠هزار ٩٩٧ میلیارد ریال تسهیلات را در سرفصل های تسهیلات مسکن ایثارگران، خرید گندم و محصولات کشاورزی، صندوق توسعه ملی، بافت فرسوده، نوسازی مسکن روستایی و… پرداخت کرده است.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه ای که بین این بانک و صندوق بازنشستگی کشور به امضا رسیده است مقرر شد در راستای رفع نیاز های بازنشستگان تعداد ٢٠٠ هزار فقره وام قرض الحسنه را به آنها پرداخت نماید.
شایان ذکر است منابع مالی برای پرداخت های وام قرض الحسنه ،حساب های پس انداز قرض الحسنه است که هموطنان گرامی با افتتاح و یا افزایش موجودی حساب های مذکور می توانند بانک صادرات ایران را در این اقدام حسنه همراهی و یاری نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  20