وزیر ورزش دو هفته فرصت خواست

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان برای ارائه اطلاعات در مورد سوالات نمایندگان 2 هفته زمان خواست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حجت‌الاسلام علی طاهری در مورد حضور روز دوشنبه وزیر ورزش و جوانان در جلسه پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس اظهار داشت: سؤالات از وزیر ورزش و جوانان توسط 6 نفر از همکاران ما در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود که علی ایرانپور نماینده مبارکه و محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا از سؤال خود انصراف دادند.

وی افزود: مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، غلامحسین شیری نماینده هشترود و موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد 4 نماینده دیگر بودند که سؤالات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در مورد یک سؤال نماینده پرسشگر قانع شد و در مورد سایر سؤالات مطرح شده وزیر ورزش و جوانان به همراه همکارانشان در وزارت 2 هفته مهلت خواستند تا اطلاعات بیشتر مورد نظر را برای ارائه به این 4 نماینده آماده کنند. با این شرایط هیچ سؤالی از جلسه امروز به صحن علنی مجلس ارجاع نشد.

طاهری در مورد جزئیات سوالات مطرح شده از وزیر ورزش و جوانان به تسنیم گفت: عملکرد وزارت در حوزه جوانان، عزل و نصب‌های برخی فدراسیون‌های ورزشی، عملکرد وزارت در مورد ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان، واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، هزینه‌های جاری فوتبال نسبت به سایر رشته‌های ورزشی، ورزش همگانی و بانوان و همچنین برخی موارد مرتبط با حوزه منطقه‌ای و استانی نمایندگان، سؤالاتی بود که امروز از سوی این 4 نماینده در دیدار با وزیر ورزش طرح شد.

وی در مورد اینکه مدتی است بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، تاکید کرد: فضای جلسه امروز به شکلی بود که احساس نشد تمایلی برای استیضاح وجود دارد و تصور می‌کنم با ارائه اطلاعات وزارت ورزش سؤالات برطرف شود. بحث استیضاح در کمیسیون‌ها مطرح نخواهد شد و اگر گروه دیگری از نمایندگان به دنبال این موضوع باشند در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =