برد بی دردسر ژرمن ها

تیم ملی آلمان در چهارمین بازی خود در مقدماتی یورو 2016 در نورنبرگ میزبان جبل الطارق بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بازی با برتری کامل تیم ملی آلمان آغاز شد و از همان ابتدا مشخص بود تیم جبل الطارق در این دیدار کاری دشوار در پیش خواهد داشت. در 10 دقیقه ابتدایی بازیکنان آلمان چند بار تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفتند اما ناموفق بودند. لحظاتی بعد توماس مولر توانست قفل دروازه را باز کند. پس از این گل تیم آلمان روی ضربات پودولسکی، کروس و بواتنگ تا آستانه باز کردن مجدد دروازه پیش رفت اما ناموفق بود. دقیقه 29 مولر توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. بعد از این گل دوباره حملات آلمان از سر گرفته شد و پس از هدر دادن چند موقعیت این تیم به گل سوم هم دست یافت. در دقایق پایانی نیمه اول و روی یک غافالگیری جبل الطارق تا آستانه باز کردن دروازه آلمان پیش رفت اما عکس العمل زیبای نویر که کمی به جلو آمده بود مانع از ثبت مهم ترین گل تاریخ فوتبال این کشور شد.

 

نیمه دوم هم با برتری کامل تیم ملی آلمان همراه بود و این تیم ضمن کنترل جریان بازی توانست موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند اما بازیکنان این تیم تا دقیقه 66 در زدن گل چهارم ناکام ماندند. در ادامه بازی نسبت به دقایق قبلی آرام تر دنبال شد و حملات دامنه دار تیم ملی آلمان منجر به خطری جدی روی دروازه جبل الطارق نشد و بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی بی دقت عمل می کردند.

با این نتیجه آلمان توانست ضمن کسب دومین برد خود 7 امتیازی شود و موقتا به رده دوم جدول صعود کند. در دیگر بازی های این گروه لهستان در زمین گرجستان به برتری 4-0 دست یافت و اسکاتلند با 1 گل ایرلند را شکست داد.

شرح گل ها

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5