زمان تعیین قیمت مزایده استقلال و پرسپولیس

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: قرار است سازمان خصوصی پس از تحویل گزارش‌های مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، قیمت پایه این دو باشگاه را برای مزایده تا پایان آذر اعلام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حسن زمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: روز گذشته جلسه‌ای در سازمان خصوصی‌سازی داشتیم که بهرام افشارزاده و بهروز منتقمی به همراه مسئولان سازمان بازرسی حضور داشتند.

وی افزود: قرار شد سازمان حسابرسی ظرف 10 روز آینده گزارش مالی باشگاه استقلال تا تاریخ 93/04/30 و باشگاه پرسپولیس تا تاریخ 93/03/30 را تحویل دهد تا مقدمات واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی فراهم شود.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: تصمیمی که گرفته شد، این بود که تا 93/09/30 گزارش سازمان خصوصی برای واگذاری این دو باشگاه مشخص و قیمت پایه این دو باشگاه برای مزایده اعلام شود. خیلی از افراد و شرکت‌ها برای گرفتن این دو باشگاه اقدام کرده‌‌اند و پس از گزارش سازمان خصوصی‌سازی، وارد مزایده خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  18