نباید اتکای بودجه عمومی به نفت افزایش یابد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اقدام دولت برای تدوین سه بودجه متناسب با شرایط روز کشور را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت: نباید اتکای بودجه عمومی ما به نفت مجدداً افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با تسنیم، برنامه دولت برای تهیه سه بودجه متناسب با نتایج مذاکرات هسته‌ای را مناسب دانست و اظهار داشت: من در دولت قبل هم معتقد بودم که باید در شرایط تحریمی بودجه جدیدی داشته باشیم، بودجه‌ای که متناسب با شرایط تحریم و جنگ اقتصادی باشد.

وی در همین ارتباط به برنامه دولت برای تدوین بودجه متناسب با موفق یا غیرموفق بودن مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: پیشنهادی که ما را برای بقا یا تشدید تحریم‌ها مجهز کند، خیلی خوب است.

مصباحی مقدم همچنین به احتمال پیروزی در مذاکرات و لغو تحریم ها اشاره کرد و گفت:اگر تحریم ها برداشته شود نیز باید بودجه متناسب با آن زمان را آماده داشته باشیم و نباید این اعتقاد را داشته باشیم که هر اتفاقی افتاد خوب است چراکه در این شرایط درآمدهای نفتی افزایش خواهد یافت و باید برای آن‌ شرایط هم بودجه در نظر گرفت.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: نباید اتکای بودجه عمومی ما به نفت مجدداً افزایش یابد و دولت باید برنامه‌ای برای زمان افزایش درآمدهای نفتی و نحوه هزینه آن داشته باشد؛ ما از دولت محترم که این پیش بینی را انجام داده است، تشکر می‌کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7