فوری؛ مودریچ ۳ تا ۴ ماه دور از میادین خواهد بود

لوکا مودریچ که در جریان دیدار مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل ایتالیا دچار مصدومیت شد، اکنون طبق اعلام باشگاه رئال مادرید 3 تا 4 ماه دور از میادین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از طرفداری- لوکا مودریچ که در جریان دیدار مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل ایتالیا دچار مصدومیت شد، اکنون طبق اعلام باشگاه رئال مادرید 3 تا 4 ماه دور از میادین خواهد بود.

بنا به گفته پزشکان باشگاه رئال مادرید این هافبک دچار پارگی تاندون پروگزیمال ران پای راست شده است. این یعنی او به مدت 12 الی 16 هفته دور از ترکیب اصلی تیم خواهد بود و به احتمال زیاد طبق گفته منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید تا فوریه سال 2015 به میادین بازنخواهد گشت.

این بازیکن عصر روز دوشنبه به فرودگاه باراخاس مادرید رسید. از آنجا به کلینیک سانیتاس لا مورالخا رفت تا توسط پزشکان باشگاه مورد بررسی قرار گیرد و روی ران پای خود MRI انجام داد.

او قبل از دانستن نتیجه آزمایشات، با لحنی اندوهگین گفت: "در قسمت بالای رانم احساس درد شدیدی کردم. هنوز هم درد می کند. این مایه تأسف است، اما فوتبال همین است."

بدین ترتیب او جام باشگاه های جهان را از دست خواهد داد. بازیکن سابق تیم تاتنهام ممکن است در 20 مسابقه برای رئال مادرید غایب باشد. در حال حاضر، در سال 2014، او برای دیدار مقابل ایبار، مالاگا، سلتا، آلمریا و سویا در لالیگا غایب خواهد بود، مقابل بازل و لودوگورتس در چمپیونزلیگ و مقابل کورنیا در کوپا دل ری هم به همین ترتیب.

سپس در سال جدید او ممکن است در 8 مسابقه لالیگا نیز غایب باشد، و دیدار های مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی کوپا دل ری را هم از دست بدهد. چمپیونزلیگ بعد از پایان مرحله گروهی در اواسط ماه فوریه دوباره به جریان خواهد افتاد و در آن زمان است که مودریچ می تواند بازگردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄  7  =