مشکل کیفیت آب تهران را تکذیب می‌کنم

مدیرعامل آبفای تهران گفت: من از اعضای شورای شهر تهران می خواهم که من را به جلسه علنی این شورا دعوت کنند تا با حضور رسانه ها گزارش جامعی از وضعیت کیفی آب تهران ارائه کنم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، محمد پرورش در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث آب و کیفیت آب بحثی نیست که بتوانیم بدون اطلاع کامل آنرا بیان کنیم و تشویش اذعان عمومی کنیم.

وی افزود: انتظار من از آقای دکتر حافظی و دیگر اعضای شورای شهر تهران این است که بدون اینکه نقطه مورد نظر تهران که افت کیفی داشته را مشخص کنند، تمام شهر را زیر سوال نبرند و برای جمعیت 8.5 میلیون نفری تهران تشویش ایجاد نکنند.

مدیرعامل شرکت آبفای تهران با بیان "مشکل کیفیت آب تهران را تکذیب می کنم و آماده ارائه گزارش در هر نهادی هستم" گفت: من از اعضای شورای شهر تهران می خواهم که من را به جلسه علنی این شورا دعوت کنند تا با حضور رسانه ها گزارش جامعی از وضعیت کیفی آب تهران ارائه کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون 70 درصد آب تهران از منابع آب سطحی تأمین می شود که نیترات این آب کمتر از 5 تا 10 PPM است.

پرورش با بیان "بهره برداری از آب سد ماملو به طور آزمایشی 15 مهرماه آغاز شد"، اذعان داشت: بخشی از این پروژه به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر باید با تکمیل شاخه های خطوط انتقال آب تکمیل شود.

وی افزود: وزارت بهداشت کیفیت آب تهران را تأیید کرده و ممکن است در زمانی در یک یا دو کوچه از شهر بزرگ تهران به دلیل بروز حادثه ای کیفیت آب افت کند که باید سریعا برطرف شود نه اینکه کیفیت کل آب تهران را زیرسوال ببرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  4