انگلیسی‌ها برای تامین امنیت به هکرها روی آورده‌اند

نزدیک به سه‌چهارم شرکت‌های تجاری در انگلیس به علت کمبود نیروی متخصص در حوزه امنیت سایبر برای حل این مشکل به استخدام هکرهای سابق روی آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از وی تری، بررسی‌های موسسه KPMG و مصاحبه با 300 متخصص برجسته حوزه آی تی و منابع انسانی در این کشور نشان می‌دهد که سازمان های مختلف بیش از 500 نفر را برای حل چالش مذکور و غلبه بر تهدیدات سایبری استخدام کرده‌اند.

سه چهارم افراد مشارکت کننده در این تحقیق گفته‌اند که موسسات متبوع آنها با چالش‌های امنیتی مواجه هستند و به همین علت به نیروهای ماهر جدید احتیاج دارند. 70 درصد هم گفته‌اند در زمینه حفاظت از حریم شخصی و داده‌های حساس مشکلات اساسی دارند.

اگر چه 60 درصد پاسخ دهندگان گفته‌اند که سازمان های متبوع آنها از یک استراتژی برای حل مشکل کمبود نیروی ماهر در حوزه های فوق الذکر برخوردار است، اما 57 درصد اذعان کرده اند که استخدام نیروی ماهر در حوزه امنیت سایبر در دو سال اخیر به کاری دشوار مبدل شده است. چون حل این مشکلات به تخصص‌های متنوع و بالایی نیاز دارد. لذا به کارگیری هکرهای حرفه ای به رویه‌ای در شرکت های تجاری مبدل شده است.

جالب اینکه 53 درصد پاسخ دهندگان گفته اند آنها به دنبال استخدام متخصصان امنیت سایبری هستند، حتی اگر افراد یاد شده دارای سوابق جنایی و تخلفاتی هم باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  −    =  45