بارها خواستم بروم، پرسپولیسی ها نگذاشتند

هافبک تیم پرسپولیس گفت: «هیچ وقت بهانه مشکلات مالی نیاوردیم و دندان روی جگر گذاشتیم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حمیدرضا علی عسگری در رابطه با شرایط خودش اظهار داشت: «خدا را شکر شرایط خودم و تیم خوب است. یک مصدومیت جزیی داشتم و هنوزهم درد دارم اما این مساله به شکلی نیست که جلوی بازی کردنم را بگیرد. امیدوارم که بتوانم در ترکیب ثابت قرار بگیرم و یک بازی خوب ارائه دهم. البته اگر در پست دفاعی بازی نکنم، می توانم در این دربی گلزنی هم کنم.»

 

وی در واکنش اظهارات برخی از پیشکسوتان که اعلام کردند، بازیکنان دیگر بهانه مشکلات مالی را ندارند، تصریح کرد: «خدا را شکر امسال مشکلات نداریم و سیاسی توانسته به قول هایی که داده، عمل کند. مشکلات اصلی مالی ما برای سال های قبل است اما الان می خواهیم تمرکزمان روی دربی باشد. ما هیچ وقت بهانه پول نیاوردیم و اگر می خواستیم می توانستیم همین الان هم سر تمرین نیاییم. پولی که همین الان هم باشگاه به ما می دهد، پول زیادی نیست و مشکلات ما را رفع نمی کند.»

 

هافبک پرسپولیس همچنین تصریح کرد: «ما خیلی دندان روی جگر گذاشتیم و نمی دانم منظور پیشکسوتان در این باره چیست. زیرا ما هیچ وقت بهانه پول نیاوردیم اما این هم به معنی این نیست که مشکلی نداریم. شخصا 40 درصد از فصل گذشته طلبکارم و قراردادم امسالم نیز مشکلاتی دارد که باید رفع شود.»

 

وی در رابطه دربی 79 نیز اذعان داشت: «امیدوارم یک برد پر گل داشته باشیم تا هواداران نیز لذت ببرند. تمام هدف پرسپولیس در این دیدار پیروزی است و فکر می کنم که می تواند به هدفش برسد.»

 

علی عسگر در رابطه با شایعه پیوستنش به راه آهن گفت: «بهتر است کادرفنی در این باره نظر بدهد. هر زمان آنها رضایت مرا دادند، من می توانم به جدایی از پرسپولیس فکر کنم. من در سال های گذشته خودم می خواستم بروم اما رضایت نامه ام را ندادند و الان نیز فکر می کنم کادرفنی راضی به جدایی ام در این شرایط نباشد. البته در این سال ها رسانه ها همیشه مرا در لیست مازاد گذاشته اند اما این مسائل دیگر برایم طبیعی است.»

 

وی در پایان افزود: «بازیکنانی مثل من که نفوذشان در رسانه ها کمتر است، همیشه در لیست مازاد قرار می گیرند. اگر این لیست ها درست باشد، چگونه 7 سال است که من اینجا هستم. الان قدیمی ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود و اگر به سابقه باشد، باید کاپیتان تیم باشم اما در قید و بند این حرف ها نیستم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −    =  60