گوگل ۱۰۰ هزار دلار صرف کمپین معرفی کیف پول دیجیتال می کند/ورود به رقابتی سخت با اپل پی

گوگل مبلغ 100 هزار دلار را به کاربران کیف پول دیجیتال خود اختصاص می دهد. این مبلغ به کسانی تعلق می گیرد که یکی از دوستان خود را به این پلتفرم بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گوگل مبلغ 100 هزار دلار را به کاربران کیف پول دیجیتال خود اختصاص می دهد. این مبلغ به کسانی تعلق می گیرد که یکی از دوستان خود را به این پلتفرم بیاورند. این شرکت به صورت جدی وارد رقابت با اپل پی و سافت کارد به پا شده  و می خواهد در بازار فصل مهم ترین تعطیلات در ایالات متحده سهمی داشته باشد. گوگل این خبر را با این جملات اعلام کرد : « برای دوستان خود به سادگی پول بفرستید. حتی برای کسانی که حساب کیف پول دیجیتال گوگل ندارند و حتی می توانید یک پنی هم بفرستید و او را به کیف پول گوگل معرفی کنید. زمانی که آن ها پول را دریافت کرده و شناسایی شما را تایید کنند، شما هم ظرف مدت 3 روز کاری، مبلغ 5 دلار در حساب کیف پول دیجیتال خود دریافت خواهید کرد.»

این برنامه ارتقاء تا پایان ماه نوامبر به ازای 20 هزار معرفی اول اجرا می شود.

گوگل امیدوار است از اپل پی تاثیر گذار تر باشد و در میزان آگاهی از آمار پرداخت های موبایلی در سیستم چک آوت از اپل پی جلوتر باشد. راه اندازی سرویس پرداخت موبایلی اپل یک موفقیت خیره کننده بود و این شرکت ادعا کرد که فقط پس از سه هفته راه اندازی اپل پی، یک درصد از مخارج مردم در فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی از طریق اپل پی بوده است.

هم چنین اپل پی ادعا می کند بیش از نیمی از تراکنش های مک دونالد در ایالات متحده را نیز پشتیبانی کرده است. اپل پی در یک داروخانه زنجیره ای با بیش از 800 فروشگاه، تعداد پرداخت های موبایلی با کیف پول دیجیتال را دو برابر کرده است.

مایکل ابوت، مدیریت سافت کارد اپل پی را با این عبارت توصیف می کند : « موجی که همه قایق ها را به هوا بلند کرد.»

تحقیقات اخیر توسط استراتوس، یک شرکت کارت های اعتباری پویا نشان می دهد که 30 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در ایالات متحده تمایل دارند در این فصل تعطیلات از پرداخت های موبایلی و سرویس «ضربه آهسته به گوشی و پرداخت» استفاده کنند.

منبع : http://finextra.com/

سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =