پیشتازی تعداد تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات

تعداد کل تراکنشهای سامانه سپهر بانک صادرات ایران در طی مهر ماه سال جاری به مرز ٦٢٢ میلیون تراکنش رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک صادرات مشتریان این بانک در  مهر ماه سال جاری به طورمیانگین روزانه بیش از ٢٠ میلیون  تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع  ٦٢١ میلیون و ٥٩١ هزار تراکنش موفق مالی انجام دادند. این میزان رشد تراکنش ها نمایانگر استقبال مشتریان از خدمات این بانک به دلیل سهولت انجام کار از طریق سیستم سپهر میباشد.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی دروقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه های (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مهر ماه امسال بیش از ٥٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است تعداد کل تراکنشهای سیستم سپهر در پایان  مهر ماه سال ٩٣  در مقایسه با ماه مشابه سال قبل حاکی از ٢٠ درصد رشد میباشد. همچنین میانگین روزانه تعداد تراکنشهای سیستم سپهر در مقطع مزبور حاکی از ٢٠ درصد رشد میباشد​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  56