۸ چهره معروفی که واقعا زندان را تجربه کردند

نه، مایلی کهن اولین نفر نیست. پیش از او خیلی دیگر از فوتبالیست ها و بازیگران یا خوانندگان معروف ایران به دلایل مختلفی زندانی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از هفته نامه تماشاگران امروز  نه، مایلی کهن اولین نفر نیست. پیش از او خیلی دیگر از فوتبالیست ها و بازیگران یا خوانندگان معروف ایران به دلایل مختلفی زندانی شده اند. البته توجه داشته باشید که زندانی شدن با «بازداشت» فرق دارد و لیست بازداشتی ها خیلی بلندبالاتر از این حرف هاست!

مثلا از بین فوتبالیست ها حمید استیلی، محمد نوازی و علی انصاریان که سال 79 در دربی دعوا کردند و چند شبی را در زندان قصر گذراندند یا «احسان خرسندی» که در حوادث سال 88 دستگیر شد و مدتی در قرنطینه 7 زندان اوین بازداشت بود اما چهره هایی که دستگیر، دادگاهی و به زندان محکوم شده اند و خلاصه تجربه واقعی زندان را دارند، این 8 نفر هستند که پرونده شان را با هم مرور می کنیم.

فرزان اطهری: حبس ابد

او را به عنوان اولین سوپرمدل ایرانی که در 23 کشور با بیش از 100 مارک مختلف همکاری کرده می شناسند. این مدل سوئدی – ایرانی 30 ساله، سال گذشته مقابل هتلی در دبی دستگیر و به جرم حمل 21 گرم کوکائین به قصد فروش به حبس ابد محکوم شد. اطهری که در فیلم «چهل سالگی» مقابل لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن بازی کرده، اتهام فروش را قبول ندارد و گفته که این مواد برای مصرف شخصی اش بوده.
 

8

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4