فوتبالیست هایی که سلاطین اینستاگرام ایران اند

حکایت فوتبالیست های فعال در خبرگزاری تازه تاسیس اینستاگرام، این روزها به یکی از جذابیت های فوتبال تبدیل شده و برای آن دسته از مخاطبان این ورزش که دسترسی شان به اینترنت پرسرعت مهیاست، به لحظه ترین خبرهای فوتبالی در اینستاگرام منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری تماشاگرحکایت فوتبالیست های فعال در خبرگزاری تازه تاسیس اینستاگرام، این روزها به یکی از جذابیت های فوتبال تبدیل شده و برای آن دسته از مخاطبان این ورزش که دسترسی شان به اینترنت پرسرعت مهیاست، به لحظه ترین خبرهای فوتبالی در اینستاگرام منتشر می شود.

حتی در نمونه هایی جالب توجه، سابقه داشته که یک بازیکن، درست حین مذاکره با یک باشگاه، تصویری از برگه قرارداد و مهر و امضای باشگاه را در اینستاگرام منتشر کرده و به فاصله چند ساعت بعد از این اتفاق، خبرگزاری ها و رادیوتلویزیون خبر رسمی این اتفاق را منتشر کردند. شاید به دلیل تعدد این اتفاقات اینستاگرامی است که از این شبکه اجتماعی به عنوان خبرگزاری نوظهور یاد می شود.

گزارشی که در این صفحه می خوانید، مروری است بر سبک زندگی اینستاگرامی معروف ترین فوتبالیست های اهل این شبکه اجتماعی. فوتبالیست هایی که قسمت مهمی از زندگی شان را صرف کامنت گذاشتن و لایک کردن و تایید کردن فالوور در طول شبانه روز می کنند.

اکنون بسیاری از فوتبالیست های مطرح، اینستاگرام دارند و از این طریق آخرین عکس های خود را به نمایش می گذارند. فضای مجازی در چند سال گذشته محبوبیت خاصی در جامعه و قشر فوتبالیست و ورزشکار پیدا کرده است. در این میان فیس بوک به خوبی توانسته بود در فضای مجازی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند اما کم کم ظهور ابزارهای ارتباطات جمعی چون وی چت و لاین باعث شد فیس بوک به دست فراموشی سپرده شود چرا که با ورود گوشی های هوشمند همگی به این نتیجه رسیدند که استفاده از این ابزارها می تواند آسان تر از فیس بوک باشد. کمپانی فیس بوک که ادامه فعالیت خود را در خطر می دید دست به کار شد و با برنامه ای به نام اینستاگرام وارد بازار شد.

به تازگی اینستاگرام باعث شده دیگر برنامه ها به دست فراموشی سپرده شده و جایی برای ارتباط چهره های معروف با هواداران ایجاد شود. این روزها هواداران رشته های ورزشی از طریق اینستاگرام از اوضاع و احوال ستاره های محبوب خود آگاه می شوند و گاهی این فضا به کری خوانی فوتبالیست ها هم تبدیل می شود اما مطرح ترین فوتبالیست های اینستاگرامی چه کسانی هستند؟ در این مطلب قصد داریم با فوتبالیست های اینستاباز بیشتر آشنا شویم.

آرش برهانی

سلطان اینستابازهای ایرانی

در ردیف اول اینستابازترین فوتبالیست های ایرانی نه فرهاد مجیدی قرار دارد و نه علی کریمی؛ بدون شک آرش برهانی سلطان اینستاگرامی های فوتبال ایران است. آرش لحظه به لحظه زندگی خود را در این فضای مجازی به نمایش می گذارد. عکس های ورزشی و غیرورزشی لحظه به لحظه آرش را می توانید در اینستاگرامش ببینید. بیش از دویست پست ارسالی از آرش طی سه ماه گذشته به خوبی نشان می دهد که مهاجم استقلالی ها تا چه حد علاقمند به حضور در شبکه های اجتماعی است.
 

خبرگزاری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  3  =