بلک بری آی‌فون شما را ۵۵۰ دلار می‌خرد

شرکت بلک بری برای جلب مشتریان به خرید گوشی جدید خود بلک بری پاسپورت تصمیم گرفته که آی‌فون را از دارندگان آنها خریداری کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد شرکت بلک بری برای جلب مشتریان به خرید گوشی جدید خود بلک بری پاسپورت تصمیم گرفته که آی‌فون را از دارندگان آنها خریداری کند.

این شرکت اعلام کرده که به دارندگان آی‌فون 550 دلار در ازای خرید بلک بری پاسپورت می‌پردازد. این برنامه شرکت بلک بری فقط در آمریکا و کانادا انجام می‌شود و تاریخ آن هم از اول دسامبر تا 13 فوریه سال آینده است. دارندگان آی‌فون که علاقه‌مند به بلک بری پاسپورت باشند 400 دلار نقد و 150 دلار هم به صورت کارت اعتباری ویزا دریافت می‌کنند.

بلک بری اعلام کرده البته قیمت آی‌فون‌ها بر اساس مدل آنها و وضعیت هر دستگاه ممکن است متفاوت باشد اما در این برنامه مدل‌های 4 اس ، 5  ، 5 اس و 6 توسط بلک‌بری پذیرش می‌شوند. مایکروسافت نیز پیش از این برنامه مشابهی را برای فروش گوشی‌های خود در ازای پرداخت قیمت گوشی آی‌فون انجام داده بود. مایکروسافت اما فقط بین 200 تا 350 دلار به دارندگان آی‌فون پرداخت می‌کرد. قیمت بلک بری پاسپورت هم‌اکنون 499 دلار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40