اظهارنظر پرسپولیسی ها پس از شکست

نیلسون پس از این شکست اظهار داشت : ما خوب بازی کردیم اما نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نیلسون پس از این شکست اظهار داشت : ما خوب بازی کردیم اما نتوانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی اضافه کرد: روی گل دوم که دریافت کردیم اشتباه داشتم و در زمان بندی خروج از دروازه با اشتباه روبه رو شدم و باعث شد گل دوم را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: برگشت ما به بازی با توجه به اینکه عقب افتاده بودیم سخت بود اما توانستیم این کار را انجام دهیم که متأسفانه تنها اشتباه من باعث شد 3 امتیاز را از دست بدهیم. امیدوارم که در ادامه مسابقات بتوانیم جبران کنیم.

مهردادکفشگری : پرسپولیس شهرآوردپایتخت رابرد و حالا همه دوست دارند هربلایی که می خواهند سر ما بیاورند.

وی بابیان اینکه داوربازی باید یک ضربه پنالتی را به سود پرسپولیس می گرفت، اظهار داشت:توپ به دست پور علی گنجی برخورد کرد اما داور به راحتی از این صحنه گذشت تا پرسپولیس از یک ضربه پنالتی محروم شود.

کفشگری درباره اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس برابر نفت تهران گفت : متاسفانه بر روی دو اشتباه فردی، دو گل دریافت کردیم اما امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده این اشتباهات را جبران کنیم.

وی بابیان اینکه بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم دیدارمقابل نفت، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، افزود : می توانستیم با کسب هر سه امتیاز این بازی،جایگاهمان رادر جدول رده بندی بهبود بخشیم اما این فرصت را به سادگی از دست دادیم.

محمد نوری : بعد از گل دوم دیگر حرفی برای گفتن نمانده است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس گل دوم را از تیم نفت دریافت کرد و در وقت اضافه دو امتیاز این مسابقه را از دست داد.

محسن بنگر در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در باره اینکه چرا این تیم در دقیقه 90بازی را واگذار می کند، گفت: ما کی در دقیقه 90 گل خوردیم؟

وی در واکنش به این سؤال که تیم پرسپولیس سال گذشته نیز مقابل نفت در دقیقه آخر گل خورد و بازی را واگذار کرد، گفت: پارسال را رها کنید ، صحبت در مورد امسال است که متأسفانه نمی دانم چرا ما روی گل های بد بازی ها را واگذار می کنیم.

محمودخوربین پس ازشکست 2بریک تیم پرسپولیس در مقابل نفت تهران، اظهارداشت:بازی خوبی بود ما انتظار باخت نداشتیم و می توانستیم پیروز شویم اما اینگونه نشد.

وی ادامه داد: 6-7بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم اما با بازیکنان جوان هم عملکرد خوبی داشتیم و مستحق شکست نبودیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی بدون تماشاگر تیم پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی تصریح کرد: این مسابقه نباید بدون تماشاگر برگزار شود من نمی دانم جام حذفی چه ربطی به لیگ دارد؟

خوردبین درخصوص عملکرد داور بازی پرسپولیس و نفت تصریح کرد: داور نوسان زیادی داشت یک پنالتی برای ما نگرفت و کارت زردهای الکی به بازیکنانمان داد.

محمدرضا خانزاده بعد از شکست مقابل نفت تهران در صحبت‌های خود اظهار داشت:من کاری به هیچ چیز ندارم. ما امروز دو گل مفت خوردیم. برای داوری امروز هم واقعا متاسفم.

وی در ادامه افزود:‌ کاری به پنالتی ندارم و نمی‌دانم داور امروز چه کار می‌کرد. نیمه دوم بازیکن نفت با کف استوک خود طوری به پای من ضربه زد که فکر می‌کنم استخوان ساق پایم خرد شده است. به رفتار حریف اعتراض کردم اما داور به من کارت زرد داد.

خانزاده در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: من از چیزی نمی‌ترسم و حرف‌هایم را می‌زنم. داور نه خطا را می‌گرفت نه پنالتی را. کلا امروز نمی‌دانم داور چه کاری انجام می‌داد و واقعا او مبتدی بود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: نمی‌دانم نفتی‌ها چه کار کرده بودند که امروز خدا به آنها هدیه داد. البته ما کار خیرمان را پیش از دربی انجام داده بودیم که توانستیم نتیجه بگیریم.

مایکل اومانیا پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس برابر نفت تهران در خصوص این مسابقه اظهار داشت: ما مستحق باخت نبودیم تیم حریف دو موقعیت گل داشت که تبدیل به گل شد. ای کاش گل نمی‌خوردیم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید به زودی به اوج برمی‌گردیم و روند پیروزی‌هایمان را آغاز می‌کنیم.

مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس، تصریح کرد: در صحنه گل دوم اشتباه کردم و مقصر هستم می‌توانستم عکس‌العمل بهتری داشته باشم.

سوشا مکانی اظهار داشت: برخی مواقع نتیجه به ضرر تیم است. برخی مواقع به سود تیم. امیدوارم این وقفه‌ای که پیش روی ماست به ما کمک کند. ما در این بازی بازیکنان زیادی را در ترکیب به دلیل مصدومیت و محرومیت در ترکیب نداشتیم امیدوارم که بعد از اینکه این وقفه سپری شد با برطرف شدن مصدومیت و رفع محرومیت بازیکنان به تیم اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که در مورد داوری چه نظری دارید، گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم.

مکانی در واکنش به این سؤال که نظر شما در مورد اینکه امروز بازی نکردید، چیست، گفت: این نظر سرمربی تیم است که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. وظیفه من خوب تمرین کردن است و سرمربی تیم باید در مورد این سؤال پاسخ دهد. اگر قرار باشد ما انتخاب کنیم که بازی کنیم یا نه باید این طور بگویم که همه بازیکنان دوست دارند در تمام مسابقات بازی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روند خوبی را در بازی‌های آینده پیش رو داشته باشیم و پرسپولیس نتیجه بگیرد.

مهدی دغاغله بعد از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران، گفت: این هم از شانس بد ما بود که بازنده شدیم ما از دقیقه اول آمده بودیم که پیروز شویم اما در دقیقه آخر شکست خوردیم.

وی در مورد عملکرد خودش، گفت: از بازی خودم راضی هستم و هر چه مربی از من خواسته بود را در زمین به نحو احسن اجرا کردم. البته یکی دو اشتباه هم داشتم.

دغاغله در مورد داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود چه باید بگویم جز اینکه داوری خوب بوده است.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد اینکه در زمین سنگین حرکت می‌کرد، گفت: بعد از 4 ماه مصدومیت امروز در ترکیب اصلی قرار گرفتم و این مساله به مرور زمان درست می‌شود.

علیرضا نورمحمدی پس از شکست دو بر یک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌حریف موقعیت زیادی نداشت.ما با اشتباهات خودمان باختیم. یک توپ معمولی می‌آید و گل می‌شود.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری که همه توپ‌ها را خطا می‌گرفت اما ما خودمان به خودمان می‌بازیم.

وی در مورد محرومیت از تماشاگر در بازی با ذوب آهن گفت: نداشتن تماشاگر در این بازی هم قوز بالا قوز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4