حمله هکرها به خدمات آنلاین ایکس باکس

هکر‌ها با حمله به خدمات آنلاین ایکس باکس سونی تهدید کرده‌اند که سرورهای شرکت‌های بزرگ بازی را در ایام تعطیلات کریسمس مورد حمله شدید قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از پی سی مگ، هکرهای گروه Lizard Squad با حمله شبکه آنلاین بازی کنسول ایکس باکس مایکروسافت موسوم به Xbox Live آن را روز دوشنبه عصر از کار انداختند.

این حمله از نوع DDOS بوده و از طریق آن سرورهای بازی به مدت چندین ماه مورد حمله قرار گرفته است. با افزایش حملات و از کار افتادن سرورهای یاد شده کاربران ناراضی از برچسب Xbox Live  offline برای اطلاع رسانی در این زمینه استفاده کرده‌اند.

به دنبال وقوع این مشکل حضور کاربران در این سرویس بازی آنلاین غیرممکن شد و این مشکل چند ساعتی ادامه یافت. هکرهای Lizard Squad قبلا هم چندین بار به شبکه بازی آنلاین PlayStation سونی حمله کرده بودند و حتی سرورهای بازی EA games را نیز از کار انداخته بودند.

این هکرها تهدید کرده اند که سرورهای شرکت‌های بزرگ بازی را در ایام تعطیلات کریسمس مورد حملات شدید قرار خواهند داد و حمله خود به سرورهای بازی ایکس باکس را نیز هدیه کریسمس خود به مایکروسافت اعلام کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  54