در پرونده‌های حساس مطالبات افراد آگاه به کارگرفته شوند

عضو هیأت مدیره بانک ملی:

عضو هیأت مدیره بانک ملی بر شفاف‌سازی پرونده‌های مطالباتی، بازنگری در شیوه‌های وصول مطالبات در صورت عدم نتیجه گیری و انجام اقدامات اجرایی آگاهی‌بخش برای پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،جمال دامغانیان در جلسه بررسی و ارائه راهکارها‌ی وصول مطالبات معوق اداره امور شعب شمال تهران، خواستار ایجاد کار گروه‌های ویژه در اداره امور شد و گفت: مدیریت ارشد بانک، حمایت همه جانبه ای از همکاران در پرونده‌های مطالباتی دارد.

وی بازنگری جامع پرونده‌های تسهیلاتی کلان از نظر ترکیب وثایق و تضمینات، نرخ و نوع تسهیلات پرداختی و …. را ضروری عنوان و با اشاره به تنوع پرونده‌های مطالباتی، نحوه مواجهه با هر پرونده را متناسب با محتوای آن مهم ارزیابی کرد.

به گفته دامغانیان، در پرونده‌های اجرایی حساس، لازم است افراد مطلع و آگاه به کارگرفته شوند. شفاف‌سازی پرونده‌های مطالباتی، بازنگری در شیوه‌های وصول مطالبات در صورت عدم نتیجه گیری و انجام اقدامات اجرایی آگاهی‌بخش برای پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق از دیگر تأکیدات عضو هیأت مدیره در این جلسه بود.

در ادامه حسین بارانی رئیس اداره امور شعب شمال تهران با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره امور شعب در زمینه وصول مطالبات معوق اعلام داشت: خوشبختانه با یاری مدیریت عالی بانک ظرف روزها‌ی اخیر، این اداره امور شعب موفق به وصول و تسویه کل بدهی یکی از بدهکاران بزرگ شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −  90  =