واکنش فخرالدینی به جدایی از استقلال

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال مدعی شد این تیم خیلی زود به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،میلاد فخرالدینی که در بازی با راه‌آهن به دلیل محرومیت غایب بود در مورد برتری استقلال در این بازی گفت: برد مهمی بود و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. ما نیاز مبرمی به این برد داشتیم و بچه‌ها دوندگی خوبی در زمین داشتند. از طرفی بازیکنان راه‌آهن هم خوب بازی کردند ولی فکر می‌کنم اگر پنالتی ما گل می‌شد می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال با برتری مقابل راه‌آهن از بحران خارج خواهد شد، تأکید کرد: این برد مهم بود ولی به دلیل امتیازهایی که از دست داده‌ایم کافی نیست و باید همچنان پیروز شویم. با این پیروزی روحیه ما برای بازی‌های بعدی بیشتر می‌شود. مطمئن باشید استقلال نتایج خوبی خواهد گرفت و دوباره خیلی زود به صدر جدول بازمی‌گردیم.

فخرالدینی در مورد توهین‌های برخی از هواداران استقلال به بازیکنان این تیم در بازی روز دوشنبه گفت: بازیکنان به دلیل نتایج اخیر از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتند. هواداران باید بدانند که ما هم بی‌خیال نیستیم. ما به حمایت آنها نیاز داریم و برای گرفتن نتایج بهتر، نیاز به پشتیبانی هواداران داریم. ما می‌دانیم که دوستداران استقلال بابت نتایج اخیر ناراحت هستند و به آنها قول می‌دهیم همه چیز را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال تأکید کرد: شک نکنید مدعی جدی هستیم. ما فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و می‌توانیم نفت و تراکتورسازی را پشت سر بگذاریم. ما قطعاً دوباره صدرنشین خواهیم شد. البته رقیبانی جدی برای قهرمانی داریم ولی در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

مدافع – هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه جدایی‌اش از این تیم و معاوضه‌اش با بازیکنان سایپا خاطرنشان کرد: این موضوع صحت ندارد و من در استقلال می‌مانم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  9