پیروانی: از علی دوستی مهر رخصت گرفتم

سرمربی جدید تیم ملی جوانان فوتبال گفت: طی تماسی با علی دوستی مهر برای قبول سرمربیگری تیم ملی جوانان از وی رخصت گرفتم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،امیر حسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آیت اللهی دیروز مرا به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان معرفی کرد و قراردادم هم روز شنبه بسته می‌شود.

پیروانی درباره برنامه‌هایش برای تیم ملی جوانان بیان کرد: یک اردوی 5روزه طی دو مرحله برای تیم ملی جوانان در نظر گرفتم که در دو گروه 30نفره که در مجموع 60 بازیکن می شوند عملکرد بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهم.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه اردویی در قطرکه از 20 تا 25 دی ماه خواهیم داشت تا بازیکنان جوان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

سرمربی جدید تیم ملی جوانان درباره برنامه‌اش برای ارتقاء وضعیت تیم ملی جوانان گفت: ما هر چه بیشتر در تیم ملی جوانان استعدادیابی کنیم مسابقات آموزش و پرورش ، لیگ جوانان، بازیکنان جوان در لیگهای برتر، دسته یک و دو را مشاهده کنیم و عملکرد بازیکنان جوان را ارزیابی و از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم آن وقت وضعیت تیم ملی جوانان بهبود می‌یابد.

پیروانی تصریح کرد: اگرما بخواهیم بازیهای تدارکاتی بیشتری برای جوانان در نظر بگیریم و شاکله اصلی تیم ملی جوانان را پیدا کنیم آن وقت می توانیم در مسابقات آسیایی و جهانی به موفقیت برسیم.
به هر حال ما برای موفقیت نیاز به حمایت مسئولان داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال علی دوستی مهر علاوه بر اینکه همکارم است، رابطه خانوادگی با برادر بزرگم هم دارد. همچنین علی دوستی مهر قرار است تجربیات گرانقدرش را در اختیار ما بگذارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  9  =  1