کوچولوی دوست داشتنی اعتیاد آور!

واقعا این شخصیت کوچک دوست‌داشتنی با چشم‌های درشت از کجا آمد و چگونه جایش را در دل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان باز کرد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله سیب سبز هر جایی که قدم بگذاری، اثراتش را می‌بینی. توی تاکسی، صف بانک، کلاس درس، رستوران یا کافی‌شاپ با کمی دقت می‌توان آدم‌هایی را یافت که مثل یک مادر یا پدر مهربان مشغول غذا دادن به پو هستند یا در مورد آن با دوستان‌شان حرف می‌زنند. هیچ‌کس نمی‌تواند استقبال از پو را  انکار کند. حتی یکی از بازماندگان هواپیمایی که مدتی پیش در تهران سقوط کرد، می‌گفت تا قبل از بروز این فاجعه سرگرم رسیدگی به پو بوده است. واقعا این شخصیت کوچک دوست‌داشتنی با چشم‌های درشت از کجا آمد و چگونه جایش را در دل میلیون‌ها نفر در سراسر جهان باز کرد؟

اگرچه محققان فوایدی همچون کاهش استرس، مسئولیت‌پذیری و افزایش اعتماد به نفس را از جمله ویژگی‌های بازی و مراقبت از پو می‌دانند اما همین گروه مراوده و بازی با پو را اعتیادآور می‌دانند. حقیقتی که این روزها باعث نگرانی بسیاری از پدرها و مادرها شده است. اگر شما هم در گروه علاقه‌مندان به پو هستید و پو را به فرزندخواندگی پذیرفته‌اید، اگر مراقبت و نگهداری از پو دختر یا پسر نوجوان یا کودک، شما را هم به شما خود مشغول کرده با ما همراه باشید تا با واقعیت‌هایی درباره چگونگی تولد پو و فواید و مضرات همزیستی با این موجود مجازی آشنا شوید.

ایده ساده، موفقیت بزرگ

زمانی که «پاول سلامه» لبنانی طرح اولیه یک برنامه ساده را در ذهن خود می‌کشید، هیچ‌گاه تصورش را هم نمی‌کرد که این برنامه تبدیل به یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های چند سال اخیر شود. این بازی آنقدر علاقه‌مند پیدا کرد که ده‌ها هزار نفر از صاحبان آیفون حاضر بودند هر مبلغی را بپردازند تا این بازی روی گوشی آنها هم نصب شود.

بله درست است، ما داریم در مورد پو حرف می‌زنیم. یک آدم فضایی کوچک با شکل مثلثی و رنگ قهوه‌ای که در وسط صفحه نمایش موبایل می‌نشیند و با چشمان درشتش از شما می‌‌خواهد به او غذا دهید، او را بشویید و هر چند وقت یکبار سرگرمش کنید. فقط چند ماه طول کشید تا پو صدها هزار نفر را به خود معتاد کند و تبدیل به پنج بازی پرطرفدار موبایل در بیش از 50 کشور جهان شود.
 

«پو»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  9  =  1