کریمی: از ترس داشتم سکته می‌کردم

یعقوب کریمی از اتفاق دیشبی که در هواپیما برای کاروان آبی‌پوشان افتاد به شدت ترسیده است. استقلال که بعد از بازی با استقلال خوزستان از اهواز برمی گشت موقع فرود هواپیما چرخ ها باز نشد و 45 دقیقه هواپیمای آبی‌پوشان در هوا سرگردان بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، یعقوب کریمی در این باره گفت: از ترس داشتم سکته می‌ کردم. خدا به همه ما رحم کرد. من کنار سجاد شهباززاده نشسته بودم زمانی که به تهران رسیدیم ساعت 11 بود. سجاد گفت 2 دقیقه دیگر می‌ نشینیم و به یکباره چرخ هواپیما باز نشد و ما 45 دقیقه روی آسمان سرگردان بودیم. خیلی اتفاق وحشتناکی بود من تا ساعت 6 صبح از فکر این اتفاق خواب نبرد.

او در مورد مساوی استقلال برابر استقلال خوزستان گفت: واقعا  نمی‌دانم چه بگویم این بازی یکی از زیباترین بازی های سال های اخیر ایران بود. همه کار کردیم ولی حیف که نتوانستیم بازی را ببریم. فکر می‌ کنم این بازی قدرت استقلال را نشان داد.

استقلال با این تساوی حالا 5 امتیاز از صدرجدول عقب افتاده است. هافبک استقلال در این باره هم گفت: بازی دیشب نشان داد که ما چه تیم قدرتمندی هستیم. فکر  نمی‌ کنم کسی در قدرت تیم ما تردیدی داشته باشد. ما در حمله عالی هستیم ولی در دفاع اشکالات کوچکی داریم که اگر آنها را حل کنیم صددرصد می‌ توانیم دوباره به صدرجدول برگردیم.

کریمی در مورد گلی که زد هم گفت: زمانی که من پشت ضربه کاشته ایستادم، به میلاد فخرالدینی گفتم شرط می‌ بندم این توپ گل می‌ شود. زمانی که توپ گل شد میلاد دنبال من می‌ دوید و می‌ گفت تو گفته بودی که توپ گل می‌ شود.

او در مورد دعوت نشدنش به تیم‌ملی‌ هم گفت: من در این مدت تمام تلاشم را کردم ولی نظر کادرفنی است و من هنوز ناامید نیستم. می‌ دانم تا جام ملت های آسیا بازی ای برگزار  نمی‌ شود و دعوت شدنم به تیم کمی سخت است ولی امیدوارم و هیچ وقت ناامید  نمی‌ شوم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  76