جباری: با اختلاف امتیاز رتبه دومی را از آن خود کردیم

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن گفت: در رده بندی تیمی هفته سوم لیگ وزنه برداران تیم ما توانستند مقام دومی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی جباری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم ذوب آهن در رده بندی تیمی هفته سوم لیگ با اختلاف چند امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت ولی در رده بندی مجموع توانستیم مقام اول را به خود اختصاص دهیم اما صدرنشین ماندن ما بستگی به در هفته پایانی دارد که آیا بتوانیم این مقام را حفظ کنیم یا نه؟

وی در خصوص شرایط تیم و میزان رضایتمندی خود افزود: من از عملکرد کلی تیم راضی‌ام ولی 2 نفر از ورزشکاران نتوانستند آن طور که باید وزنه بزنند و انتظارات را برآورده کنند به همین خاطر با اختلاف چند امتیاز، تیم دوم جدول شدیم.

جباری تصریح کرد: با وجود اینکه ملی پوشان در هفته سوم لیگ حضور نداشتند ولی رکوردهای آنها لحاظ شده بود اما اگر شرکت می‌کردند به طور حتم مسابقات از سطح بالاتری برخوردار می‌شد.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن اذعان داشت: من مشکلی در خصوص عملکرد داوری ندیدم به نظر من عملکرد داوران در هفته سوم لیگ خوب بود ولی تیم‌های دیگر نسبت به این عملکرد اعتراض داشتند و ناراضی بودند.

وی ادامه داد: میزبانی مناطق نفت خیز خوب بود و هیچگونه مشکلی در خصوص برگزار مسابقه ایجاد نشد در مجموع سطح کیفی بازی‌ها قابل قبول بود.

وی در پایان در خصوص عملکرد رضازاده خاطرنشان کرد: اگر این یک سال اخیر را از کارنامه رضازاده کنار بگذاریم در مجموع عملکرد حوبی را از طرف او شاهد بوده‌ایم. رضازاده فقط برای مسابقات آسیایی نتوانست توقعات را برآورده کند ولی در مسابقات جهانی کسی انتظار 2 مدال بیشتر از جانب وزنه برداران را نداشت در سال 2012 هم وزنه برداران توانستند 4 مدال کسب کنند و با موفقیت این مسابقات را پشت سر بگذارند پس در کل باید گفت عملکرد رضازاده قابل قبول بوده و نمی‌توان هیچ ایرادی از او گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −    =  71