اقتصاد نوین در راهبری و کیفیت مدیریت سلامت اداری پیشرو شناخته شد

بر اساس بررسی‌های دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری جایزه مدیریت سلامت اداری بنگاه اقتصادی پیشرو در راهبری و کیفیت مدیریت سلامت اداری به بانک اقتصادنوین تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری سازمان‌هایی که در زمینه پیشگیری از بروز مفاسد اداری در قالب نظام‌های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‌های نظارتی عملکرد بهتری داشتند تقدیر به عمل آمد که بانک اقتصادنوین نیز در بخش سلامت اداری به عنوان بانک پیشرو معرفی شد.

بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین در مراسم اختتامیه این دوره که با موضوع استقلال دستگاه‌های نظارتی برگزار شد، مشتریان را به عنوان ذی‌نفعان اصلی، مهمترین عنصر نظارتی بانک‌ها دانست و گفت: اگر مشتریان به اطلاعات لازم دسترسی داشته باشند می‌توانند به عنوان ناظر، بانک‌ها را در مسیر سلامت اداری هدایت کنند و انحرافات احتمالی را به آنها اطلاع دهند.

فتحعلی افزود: خاصیت فعالیت بانکی اقتضاء می‌کند تا عملکرد مدیریت با شفافیت اعلام شود چرا که در عصر حاضر اگر مشتریان احساس کنند که سازمانی مانند بانک شفافیت لازم را ندارند، قطعا آن بانک را کنار خواهند گذاشت.

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با اشاره به عملکرد این بانک افزود: بانک اقتصادنوین برای مشتریان خود امکاناتی را فراهم کرده که می‌توانند به طور مستقیم عملکرد تمامی پرسنل اعم از مدیریت تا کارمندان را گزارش کنند.

وی گفت: در این راستا بانک اقتصادنوین امکان دسترسی مشتریان به اطلاعات لازم را از طریق سایت اصلی این بانک فراهم کرده ضمن اینکه مشتریان بانک می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز 24 ساعته ارتباط نوین موضوع را به واحدهای ذی‌صلاح بانک اطلاع دهند.

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین ادامه داد: علاوه بر موارد فوق پیش‌بینی‌های لازم برای شناسایی موارد مشکوک در بانک اقتصادنوین انجام شده که در این راستا علاوه بر فعالیت واحد بازرسی این بانک که به دقت فعالیت‌های جاری واحدهای مختلف بانک را تحت نظر دارد، واحد مبارزه با پولشویی بانک اقتصادنوین نیز تمامی معاملات بانک را تحت نظر دارد و در صورت مشاهده موارد مشکوک گزارشات لازم را ارایه خواهد کرد. در کنار این واحد، کمیته‌ای به نام "ریسک و حسابرسی" نیز در بانک اقتصادنوین تشکیل شده که نظارت لازم را در وحداهای مختلف بانک اعمال می‌کند.
گفتنی است مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری در سازمان ایرانی مجامع بین‌المللی با حضور رحمان‌دوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس و اله‌وردی معاون پارلمانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین برگزار شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  10  =