تمدید دوباره زمان نقل و انتقالات، هفته چهاردهم نادیده گرفته شد

جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال امروز با حضور افتخاری، نجاریان، منصوری و غفاری برگزار شد طی این جلسه زمان نقل و انتقالات که تا امروز به پایان می رسید، تمدید شد و تیم ها می توانند تا فردا ظهر ساعت 14 بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند البته این در حالیست که هر تیم در صورت پر بودن سهمی لیگ برتریش یکی از بازیکنان خود را آزاد کند تا مهره دیگری جایگزین این بازیکن شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران؛  جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال امروز با حضور افتخاری، نجاریان، منصوری و غفاری برگزار شد طی این جلسه زمان نقل و انتقالات که تا امروز به پایان می رسید، تمدید شد و تیم ها می توانند تا فردا ظهر ساعت 14 بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند البته این در حالیست  که هر تیم در صورت پر بودن سهمی لیگ برتریش یکی از بازیکنان خود را آزاد کند تا مهره دیگری جایگزین این بازیکن شود.

البته طی این جلسه به دلیل اینکه بازیکنان مورد نظر تیم ها در هفته چهاردهم در تیم های خود بازی کردند و با این وجود حق اضافه شدن به تبم دیگری را ندارند، هفته چهاردهم لیگ نادیده گرفته شد تا بار دیگر قوانین در این جلسه نادیده گرفته شوند.

گفتنی است: دیگر قانون تصویب شده امروز این بود که در صورت خالی بودن لیست بازیکن تیم ها، مسئولان حق جذب بازیکن خارجی دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  +    =  72