بهترین و بدترین رکوردهای به جا مانده از تیم‌های اروپایی کدام است؟

تیم های فوتبال رئال مادرید و بورسیا دورتموند بهترین و بدترین رکوردها را از خود به جا گذاشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، بازی‌ها در لیگ اصلی اروپا یعنی لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، لیگ دسته یک فرانسه و سری ایتالیا به ایستگاه میانی رسیده است. بعضی از تیم‌ها در این لیگ می‌توانند با خیال راحت به تعطیلات بروند و برخی دیگر باید به فکر تقویت و عبور از بحران باشند. به عنوان مثال رئال مادرید و بایرن مونیخ با خراغ بال به تعطیلات خواهند رفت.

رئال مادرید:
این تیم در حال حاضر در اسپانیا با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول یعنی بارسلونا در صدر قرار دارد. در سال 2014 این تیم به 3 جام معتبر (لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا و جام باشگاههای جهان) دست یافت. این تیم مادریدی از خود بهترین رکوردها را به جا گذاشت و در صدر این جدول قرار دارد. آنجلوتی سرمربی تیم رئال در این تیم به رکوردی دست یافت که مورینیو و پیگرینی نتوانستد برسند. کریس رونالدو ستاره‌ پرتغالی این تیم موفق شده در 14 بازی، 25 گل به ثمر برساند.

بارسلونا:
پس از اینکه این تیم فصل گذشته نتوانست جامی را تصاحب کند، در این فصل هم در اواسط نیم فصل اول صدر جدول لالیگا را از دست داد. اما با درخشش رئال، کاتالان‌ها هم در صدد جبران برآمدند. کاتالان‌ها موفق شدند در 16 بازی 41 گل به ثمر برسانند یعنی میانگین هر بازی 3 گل در ابتدا به نظر می‌رسید حضور سوارز در بارسلونا مشکلات این تیم را حل خواهد کرد، اما افت شدید این بازیکن مشکلات انریکه را دوچندان کرد.

اتلتیکو مادرید:
فصل پیش هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد این تیم بتواند رئال و بارسا را کنار بزند و قهرمان لالیگا شود. اما سیمئونه آرژانتینی به خوبی از پس این کار برآمد و این تیم مادریدی را در فصل 2013-2014 قهرمان کرد.

بایرن مونیخ:
این تیم آلمانی در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و 11 امتیاز از تیم دوم جدول یعنی ولسفبورگ بیشتر است. بایرن در 17 بازی 45 امتیاز کسب کرده و تنها 4 گل دریافت کرده و از این حیث در بوندسلیگا رکورددار است.

دورتموند:
هیچ کس از هواداران تیم‌های آلمانی نمی‌تواند باور کند که دورتموند در این فصل در چنین جایگاهی قرار دارد. برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا تیمی که فصل گذشته جزو بالانشینان جدول بوده در نیمه اول جدول به چشم نمی‌خورد. این تیم در 17 بازی تنها 18 گل به ثمر رسانده است. گفتنی است، این تیم 10 بازی را از دست داده است تیم دورتموند در این فصل بدترین رکوردها را از خود به جا گذاشته است.

پاریسن ژرمن:
این تیم فرانسوی ابتدای فصل را بسیار بد آغاز کرد این تیم فصل را با 6 تساوی آغاز کرد. زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی در این فصل از آمادگی خوبی برخوردار نبود در دو فصل گذشته این مهاجم موفق شده 57 گل به ثمر برساند.

یوونتوس:
تیم کونته در نیم فصل در صدر جدول سری آ ایتالیا جای گرفت و 3 امتیاز ازتیم دوم یعنی رم بیشتر دارد یووه به دنبال 4 قهرمانی پیاپی در سری آ می‌باشد کونته قصد دارد با وجود پوگبا 21ساله به این مهم دست یابد.

رم:
تیم فوتبال رم سری آ ایتالیا را با 10 پیروزی متوالی آغاز کرد که از این حیث در لیگ ایتالیا رکورددار است. فصل گذشته رم با 17 امتیاز اختلاف با یوونتوس صدرنشین در جایگاه دوم قرار داشت ما در این فصل تا به این جای کار 3 امتیاز اختلاف دارد. توتی کاپیتان تیم رم با 38 سال سن هنوز می‌تواند بازی‌های درخشانی برای این تیم ارائه دهد و در حال حاضر یکی از بهترین‌های این تیم ایتالیایی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  9